کد خبر : 7218 / /
/

زمان دعوت از لک به کمیته انضباطی پیش از بازی با تراکتور بود و توقع می‌رفت او از حضور در این بازی محروم باشد ولی تعطیلات ناگهانی شهر تهران و ادارات دلیلی بود تا کمیته انضباطی در خصوص رای رفتار لک تشکیل نشود و محرومیت احتمالی او عقب افتاد

اخبار ورزشی: حامد به دلیل رفتار غیراخلاقی در بازی با ماشین سازی به کمیته انضباطی دعوت شد اما حکم او هنوز صادر نشده است.

در صورتی که پیش بینی می‌شد حامد لک بازی با تراکتور را به دلیل رفتار غیر اخلاقی که با توپ‌جمع‌کن داشته از دست بدهد اما حکم کمیته انضباطی در خصوص رفتار او صادر نشد.

 زمان دعوت از لک به کمیته انضباطی پیش از بازی با تراکتور بود و توقع می‌رفت او از حضور در این بازی محروم باشد ولی تعطیلات ناگهانی شهر تهران و ادارات دلیلی بود تا کمیته انضباطی در خصوص رای رفتار لک تشکیل نشود و محرومیت احتمالی او عقب افتاد.

حامد لک در صورت محروم نشدن هم حداقل جرمیه نقدی خواهد شد و شانس آورد که کرونا ادارات را تعطیل کرد تا بازی با تراکتور را از دست ندهد اما در هفته پایانی برابر پیکان ممکن است محروم شود و نوبت به حضور رادو در ترکیب پرسپولیس برسد.

فرصت کمیته انضباطی به لک 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دروازه بان پرسپولیس فرصتی 48 ساعته برای ارائه توضیحاتش پیرامون حواشی دیدار برابر ماشین سازی داده است.

شب گذشته پرسپولیس در شرایطی موفق به کسب یک پیروزی آسان در تبریز با 5 گل مقابل ماشین سازی شد که در جریان این مسابقه ویدئویی از حامد لک منتشر شد که با یکی از توپ جمع کن های بازی درگیری لفظی پیدا کرده است.

در همین رابطه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار متنی اعلام کرده پیش از صدور حکم در مورد این موضوع، به حامد لک فرصت 48 ساعته ای برای دفاع از رفتار خود داده است.

متن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با اتفاق حاشیه ای دیدار ماشین سازی و پرسپولیس که از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده است، به شرح زیر است:

« با توجه به گزارشات واصله از سوی نماینده فدراسیون و داور مسابقه، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در تاریخ ۲۸ تیر در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته ۲۸ لیگ برتر مرتکب تخلفاتی نسبت به یکی از توپ جمع کن های حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شده است. با ارسال گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون، این کمیته به ایشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را در این خصوص ارسال نماید. رأی صادره متعاقبا از طریق رسانه های فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.»

حامد لک؛ برنده دستکش طلایی لیگ ایران

حامد لک حامد لک با بسته نگه داشتن دروازه اش در مقابل ماشین سازی، بیشترین تعداد کلین شیت را به نام خود ثبت کرد.

 لک که در فصل جاری عملکرد قابل قبولی با پیراهن پرسپولیس داشته، در فاصله دو هفته تا پایان اختلاف سه کلین شیتی با پیام نیازمند را حفظ کرد تا گلر تیم سپاهان فرصت رسیدن به او را از دست بدهد.

حامد لک در فصل جاری ۱۶ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و حالا می‌تواند با کلین شیت در بازی مقابل تراکتور و پیکان رکوردش را به عدد ۱۸ برساند. اما حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، او در بیش از ۵۰٪ مسابقات کلین شیت کرده که عدد ویژه‌ای محسوب می‌شود.

 

دروازه‌بان شماره ۸۱ پرسپولیس در نیم فصل اول مقابل تیم‌های سایپا، صنعت نفت، نفت مسجدسلیمان، پدیده، سپاهان، تراکتور، پیکان و گل گهر کلین شیت کرد و در نیم فصل دوم گلی از تیم‌های سایپا، صنعت نفت، نساجی، استقلال، مس، فولاد، آلومینیوم و ماشین سازی دریافت نکرد. 

تنها تیم ذوب آهن بود که هر دو بازی رفت و برگشت دروازه حامد لک را گشود و او نتوانست در مقابل این تیم از دروازه اش محافظت کند. همچنین دو تیم آلومینیوم و استقلال تنها تیم‌هایی هستند که دو گل به لک زدند.

این آمار درخشان در حالی برای لک ثبت شده که او فرصت این را دارد که با دو کلین شیت متوالی، آمار پرسپولیس را روی ۱۳ گل خورده نگه دارد که عدد فوق العاده ای محسوب می‌شود و بهترین رکورد پرسپولیس خواهد بود.

فصل گذشته پیام نیازمند دستکش طلایی لیگ ایران را به دست آورد اما این فصل او در رقابت با حامد لک شکست خورد و لک به این شکل بالاتر از تمام دروازه‌بان های ایرانی خودنمایی کرد.

منبع: خبرورزشی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.