کد خبر : 7219 / /
/

فردا به کمیته انضباطی خواهم رفت تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهم. الان باید تمرکزم را بالا ببرم زیرا کارهای بسیار مهمتری دارم تا فکر کردن به این مسائل.

 

 

اخبار ورزشی: سرمربی هوادار به اتهاماتی که در خصوص قطعی برق استادیوم در جریان دیدار هفته پایانی تیمش شکل گرفت واکنش نشان داد.

هوادار تهران که در اتفاقی قابل تحسین موفق شد یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر در این فصل لقب گیرد، با حواشی زیادی طی این مدت همراه بوده است. عنایتی درباره صعود تیمش به لیگ برتر در ابتدا اینطور توضیح می‌دهد: تبریک می‌گویم به مجموعه‌ای که با سختکوشی کامل که نشان دادند با همدلی می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد و به نظرم مجموعه هوادار می‌تواند یک الگو برای سایر تیم‌ها باشد. تشکر می‌کنم از کل مجموعه تیم، بازیکنان، کادر پزشکی و تدارکات و همه خانواده‌های بازیکنان که با تمام وجود برای صعود این تیم به لیگ برتر دعا کردند. امیدوارم شرایطی را فراهم کنیم که بتوانیم در ادامه راه پیشرفت کنیم. در طول فصل فشار زیادی روی دوش من بود چون باید در چند جبهه می‌جنگیدم. خودتان می‌دانید هم مدیرعامل بودم، هم مالک و هم سرمربی.

سرمربی هوادار در مورد اینکه با این صحبت‌ها شباهت زیادی به فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در این روزها داشته است، ادامه داد: شرایط من و مجیدی خیلی شبیه به هم است اما برای من کمی فراتر بود زیرا به هر حال او در استقلال یک نفر را دارد که به عنوان مدیرعامل هرچند که فقط نامش باشد، تکیه کند اما من همان یک نفر را هم نداشتم اما خدا را شکر این فصل سخت با یک اتفاق خوب به پایان رسید و اشک شوقم به خاطر این بود که می‌دیدم بازیکنانم با وجود چه مشکلاتی چه کار بزرگی را انجام دادند.

سرمربی هوادار در خصوص اتهاماتی که مجموعه بادران به این تیم وارد کرده گفت: فردا به کمیته انضباطی خواهم رفت تا در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهم. الان باید تمرکزم را بالا ببرم زیرا کارهای بسیار مهمتری دارم تا فکر کردن به این مسائل.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.