کد خبر : 7451 / /
/

سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس

​ دروازبان اسبق پرسپولیس بازهم در فضای مجازی حاشیه ساخت.

سوشا مکانی دروازبان ایرانی است. سوشا مکانی متولد بندرانزلی است. سوشا مکانی از فوتبالیست های متولد دهه 60 است. سوشا مکانی سابقه بازی در تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را دارد. سوشا مکانی در استوری خود به تیم استقلال ابراز علاقه جالبی کرد.

سوشا مکانی دروازه بان اسبق پرسپولیس در ماه های گذشته با اظهارنظرهای عجیب درخصوص تیم سابقش حاشیه ساز شده است.

استوری جنجالی سوشا مکانی

او در آستانه برگزاری آخرین هفته از لیگ برتر بیستم با انتشار استوری در باب ابراز علاقه به استقلال باردیگر جنجال آفرید.

سوشا مکانی

بیوگرافی سوشا مکانی

نام:سوشا

نام خانوادگی:مکانی

تاریخ تولد:1365/8/27

محل تولد:بندر انزلی

پست :دروازه بان

سوشا مکانی بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال پرسپولیس و همچنین تیم پرسپولیس به میدان می رفته است که الان نیز لژیونر می باشد.

وی به طور رسمی فوتبال را از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست. سوشا مکانی در فصل 1393–1392 به همراه فولاد خوزستان قهرمان لیگ برتر ایران گردید.

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس

سوشا مکانی

فجرسپاسی 

پاس همدان 

استیل آذین 

نفت تهران 

فولاد خوزستان 

پرسپولیس 

میوندالن نروژ 

 استرومسگودست (قرضی)

 صنعت نفت آبادان (قرضی)

میوندالن نروژ

استایل سوشا مکانی دروازه بان اسبق پرسپولیس
سوشا مکانی

سوشا مکانی دوران حرفه ای فوتبال خود را با باشگاه فوتبال فجر سپاسی شروع کرد و به مدت دو فصل در آن ماند؛ همچنین او 42 بازی و 1 گل در کارنامه خود در این باشگاه دارد.

سوشا در تاریخ 18 خرداد 1393 با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست. سوشا که در فولاد یک فصل رؤیایی را تجربه کرده بود با این کارنامه درخشان به پرسپولیس پیوست.در فصل نخست حضورش در پرسپولیس توسط حمید درخشان به نیلسون کوریا ترجیح داده شد و دروازه بان شماره یک پرسپولیس شد؛ در فصل بعد و با حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس، این تیم نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شد.سوشا مکانی هرگز شهرآورد ایران را نباخته است؛ همچنین وی در شهرآورد معروف چهارتایی حضور داشته است. او نزدیک به چهل بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده است.

منبع : تازه‌نیوز

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.