کد خبر : 7509 / /
/

جواد خیابانی گزارشگر معروف ایران

جواد خیابانی در استودیو صداوسیما در توکیو میزبان حسن تفتیان بود که سوالی عجیب از او پرسید.

جواد خیابانی متولد 27 آبان 1345 می باشد فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی و دو فوق لیسانس مدیریت رسانه و مدیریت استراتژیک و دو لیسانس مهندسی متالورژی و کارشناسی تربیت بدنی است وی اصالتا اهل تبریز و ترک زبان ولی ساکن کرج است

جواد خیابانی گزارشگر دوست داشتنی فوتبال، که با گزارش بازی ایران و استرالیا در دل همه مردم جای باز کرده، چندسالی است که با جملات قصار خود سوژه فضای مجازی شده است. حال او این مرتبه با یک جمله دیگر در توکیو خبرساز شده است.

جواد خیابانی

سوال عجیب جواد خیابانی

او شب گذشته در استودیو صداوسیما در توکیو میزبان حسن تفتیان بود تا درباره اتفاقات رخ داده صحبت کنند. جواد خیابانی به عنوان مجری رودروی تفتیان نشست و سوالات خود را مطرح کرد. البته یکی از سوالات خیابانی باعث شد تا او بار دیگر سوژه فضای مجازی شود. مجری شبکه سه که درباره یوسین بولت افسانه‌ای صحبت می‌کرد، رو به تفتیان گفت: «چه شد که او شد او، حسن تفتیان می‌خواهد بشود او؟»

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.