کد خبر : 7558 / /
/

سجاد شهباززاده بازیکن مدافع استقلال

یکی از بازیکنان استقلالی فوتبال ایران در لیست یحیی گل محمدی است و شاید پرسپولیس یکی از بازیکنان استقلال را هم بخرد.

سجاد شهباززاده متولد 3 بهمن 1368 در اردبیل است سجاد شهباززاده فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه آزاد کرج می باشد ، از طریق مایلی کهن کشف شد.قد سجاد شهباززاده 184 سانتی متر است و در پست مهاجم بازی می کند.

سجاد شهباززاده در لیست یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی برای تقویت تیمش نفراتی را در نظر دارد که یکی دو نفر از آنها با باشگاه قبلی خود قرارداد دارند و پرسپولیس باید پول زیادی برای رضایتنامه آنها بدهد.در این رابطه شنیدیم پرسپولیس در صورت جدایی شهریار مغانلو نیم نگاهی به سجاد شهباززاده دارد و البته یکی از بازیکنان استقلال را هم می‌خواهد که باید دید در نهایت کار به کجا کشیده می‌شود.فصل گذشته استقلال دو پرسپولیسی یعنی محمد نادری و آرمان رمضانی را جذب کرد و حالا عده‌ای می‌گویند پرسپولیسی‌ها در صدد جبران هستند و هیچ ایرادی هم ندارد که یکی از بازیکنان استقلال را جذب کنند.

اتفاقی که اگر رخ دهد مسلما بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران منفجر خواهد شد.

گفته می‌شود در لیست یحیی گل محمدی برای فصل جدید نام سه مدافع وجود دارد.

سجاد شهباززاده بازیکن سابق استقلال

سجاد شهباززاده

بیوگرافی سجاد شهباززاده

نام اصلی : سجاد شهباززاده

متولد : 3 بهمن 1368 اردبیل

زمینه فعالیت : فوتبال

پیشه : فوتبالیست

مدرک تحصیلی : لیسانس تربیت بدنی

سالهای فعالیت : 1376 تاکنون

پست : مهاجم

قد : 184 سانتی متر

 

شهباززاده فوتبال حرفه ای با باشگاه جوانان ذوب آهن اردبیل شروع کرده و تاکنون در تیم هایی چون سایپا و استقلال و آلانیا اسپور و نفت تهران ، بازگشت به استقلال ، القطر ، سپاهان توپ زده است.

استایل سجاد شهباززاده
سجاد شهباززاده

سجاد تنها یک برادر بنام مسعود دارد که با تشویق او فوتبال را از سال 1376 وقتی 8 ساله بود با حضور در مدرسه فوتبال اینتر میلان در اردبیل شروع کرد.

بصورت حرفه ای سال 1382 وقتی 14 ساله بود به تیم ذوب آهن اردبیل در لیگ دسته دوم رفت تا اینکه سال 88 در تست محمد مایلی کهن برای حضور در تیم سایپا انتخاب شد.

او به این ترتیب سال 1388 در 20 سالگی وارد جوانان تیم سایپا شد و بعد از یکسال در ترکیب اصلی این تیم در لیگ برتر به میدان رفت.

تا سال 93 در نود بازی برای سایپا 20 گل زد تا اینکه خرداد 1393 با قرارداد 3 ساله و با تایید امیر قلعه نویی به استقلال پیوست و در 56 بازی موفق به زدن 19 گل شد.

شهباززاده در تابستان 95 راهی تیم آلانیا اسپور ترکیه شد اما بعد از 4 بازی و زدن یک گل تصمیم گرفت به استقلال برگردد که با محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به نفت تهران رفت.

سجاد شهباززاده مجرد می باشد
سجاد شهباززاده

در تیم نفت در 8 بازی تنها یک گل زد که همان گل منجر به قهرمانی نفت در جام حذفی 95 - 96 شد.

تابستان 96 به استقلال بازگشت اما دیگر آن بازیکن سابق نبود به همین دلیل نیم فصل به تیم القطر رفت ولی مصدومیت باعث کنار گذاشتن اش از تیم شد.

در نهایت خرداد 97 دوباره شاگرد امیر قلعه نویی در تیم سپاهان شد.

خداداد عزیزی الگوی من

در بچگی یکی از طرفداران خداداد عزیزی بود ، عکس هایش را جمع می کرد و عاشق فوتبال او بود ، همیشه میگفت من باید یک روز خداداد عزیزی شوم.

سجاد شهباززاده از طرفداران دو آتیشه تیم رئال مادرید است و در کری خوانی با بارسایی ها کم نمی آورد ، به کریستیانو رونالدو علاقه خاصی دارد و اصلا بخاطر او طرفدار تیم ملی پرتغال هم می باشد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.