کد خبر : 7746 / /
/

لیونل مسی بازیکن معروف

باشگاه پاری‌سن ژرمن قصد دارد روز سه‌شنبه از خرید جدید خود یعنی لیونل مسی رونمایی کند.

 

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که پس از اعلام رسمی تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا، برای به خدمت گرفتن برنده ۶ توپ طلا دست به کار شده و مذاکراتش را با خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی آغاز کرده، قصد دارد تا چند روز آینده این انتقال را نهایی کند.

قرارداد لیونل مسی

بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ خورخه مسی امروز (شنبه) به شهر پاریس سفر خواهد کرد تا توافقی که با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال مسی به این تیم فرانسوی صورت گرفته را نهایی کنند. همچنین طبق ادعای این رسانه اسپانیایی؛ مدیران باشگاه PSG در حال برنامه‌ریزی برای اعلام رسمی به خدمت گرفتن لیونل مسی در روز سه‌شنبه هستند.

لیونل مسی

روزنامه «اکیپ» فرانسه هم خبر داده که مسی به ازای هر فصل بازی در پاری‌سن‌ژرمن ۴۰ میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد، این در حالی است که گفته می‌شود او پیشنهاد قرارادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم از این باشگاه فرانسوی دریافت کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان جورجینیو واینالدوم، جان‌لوئیجی دوناروما، سرخیو راموس و اشرف حکیمی را به خدمت گرفته است، این در حالی است که آنها در ترکیب خود نیمار و کیلیان امباپه را هم دارند. در صورتی که مسی هم به این جمع اضافه شود، آنها تیمی شکل خواهند داد که در دل هر حریفی رعب و وحشت ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.