کد خبر : 7824 / /
/

اخبار استقلال| خبر ورزشی| اخبار ورزشی| جدیدترین اخبار ورزشی

غلامعلی همیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: پنالتی اولی که تیم‌ فولاد زد و رشید مظاهری گرفت نباید تکرار می‌شد و تصمیم داور بسیار سختگیرانه بود.

 

غلامعلی همیراد کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: پنالتی اولی که تیم‌ فولاد زد و رشید مظاهری گرفت نباید تکرار می‌شد و تصمیم داور بسیار سختگیرانه بود.

غلامعلی همیراد داور بین المللی پیشین فوتبال کشورمان در خصوص قضاوت تیم داوری فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و فولاد خوزستان به خبرورزشی گفت: داور و کمک‌هایش در طول ۱۲۰ دقیقه عملکرد بسیار خوبی داشتند و تمامی اخطارهای داده شده به بازیکنان دو تیم کاملاً قانونی بود اگرچه من معتقدم کارت زردی که به آبشک هافبک فولاد داده شد درست نبود و می‌توانست این اخطار داده نشود اما در سایر صحنه‌ها تمام تصمیمات تیم داوری درست و برابر قانون بود.

وی در ادامه افزود: به اعتقاد من بزرگترین اشتباه داور در ضربات پنالتی رقم خورد جایی که موسوی پنالتی زن فولاد اولین ضربه را زد و رشید مظاهری آن را مهار کرد اما داور بسیار سختگیرانه عمل کرد و دستور به تکرار پنالتی داد.

همیراد تاکید کرد: سنگربان استقلال حرکت خطای آنچنانی انجام نداد ولی به هر حال همان پنالتی به نوعی سرنوشت بازی را تغییر داد و بسیار سختگیرانه بود.

وی گفت: من به غیر از آن صحنه پنالتی که بی دلیل تکرار شد به تیم داوری نمره قبولی می‌دهم و در طول ۱۲۰ دقیقه هیچ مشکل خاصی مشاهده نکردم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.