کد خبر : 7828 / /
/

اخبار پرسپولیس| اخبار ورزشی| مهمترین خبرهای ورزشی| اخبار نقل و انتقالات

مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: از همه تیم‌ها پیشنهاد دارم اما باید بررسی کنیم ببینم کدام تیم به پیشرفت بیشتر من کمک می‌کند.

مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: از همه تیم‌ها پیشنهاد دارم اما باید بررسی کنیم ببینم کدام تیم به پیشرفت بیشتر من کمک می‌کند.

فرشاد احمدزاده پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل استقلال و قهرمانی شاگردان جواد نکونام در جام حذفی اظهار داشت: دو سال است اینجا زندگی می‌کنم. مردم‌شان واقعاً شرایط سختی دارند همین‌که با قهرمانی آنها را خوشحال کردیم یک دنیا می‌ارزد خدا را شکر، ان‌شاءالله همیشه شاد باشند. آنها لایق بهترین‌ها هستند.

وی با اشاره به برد مقابل تیم استقلال تصریح کرد: تیم ما به تیم‌های بزرگ باج نمی‌داد و در هر مسابقه برای برد به زمین می‌رفتیم. این بازی را هم باید در 90 دقیقه می‌بردیم. به دوستان استقلالی خودم خسته نباشید می‌گویم. به هر فوتبال برد و باخت دارد. 

احمدزاده در مورد اینکه گفته می‌شود با باشگاه سپاهان برای فصل بعد لیگ برتر به توافق رسیده است، عنوان کرد:‌ هنوز جشن تمام نشده، ان‌شاءالله هر چه خدا بخواهد همان می‌شود از همه تیم‌ها پیشنهاد دارم. باید بررسی کنم و ببینم بازی در کدام تیم بیشتر باعث پیشرفتم می‌شود. ان‌شاءالله در آینده تصمیم می‌گیرم.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.