کد خبر : 7907 / /
/

اخبار / اخبارورزشی / اخبار علیرضا ابراهیمی

ابراهیمی که فصل گذشته در تیم گل گهر حضور داشت، صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از مذاکراتی نسبتا کوتاه، قرارداد خود با سرخپوشان را امضا کرد.

 

علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل گهر سیرجان پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی نیز شایعاتی پیرامون انتقال او به پرسپولیس شنیده می‌شد و در اقدام سریع باشگاه پرسپولیس جانشین کنعانی زادگان در انتهای فصل شد.

علیرضا ابراهیمی کاپیتان سابق گل گهر

پیش از این نام‌های دیگری نیز برای جانشینی کنعانی‌زادگان در پرسپولیس مطرح می‌شد و در این بین از ایمان سلیمی و پورعلی گنجی نیز نام برده شد که با مصدومیت پورعلی گنجی در لیگ چین و اولویت بازی سلیمی در خارج از ایران و همچنین مبلغ بالای رضایتنامه علی نعمتی،مدافع پدیده سرانجام علیرضا ابراهیمی به عنوان اولین بازیکن جذب شده پرسپولیس با این تیم به توافق رسید.

علیرضا ابراهیمی

این مدافع ۱۸۶سانتی متری و سر زن، ۳۱ ساله است و به جز گل گهر سابقه بازی در مس کرمان را نیز دارد و حال بازی با پیراهن مدافع عنوان قهرمانی می‌تواند مهمترین تجربه فوتبالی او باشد.

قرارداد علیرضا ابراهیمی با سرخ پوشان

علیرضا ابراهیمی پیش از این با پیراهن آبی گل گهر توانسته بود دروازه پرسپولیسی‌ها را باز کند. او یکی از گل زن ترین بازیکنان این تیم سیرجانی به پرسپولیس است و در فصل نوزدهم در دو بازی رفت و برگشت توانسته بود در مجموع سه بار دروازه پرسپولیس را باز کند و حالا یحیی روی قدرت سر زنی او حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر با عقد قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست.

قرار یکساله پرسپولیس با علیرضا ابراهیمی بزودی امضا خواهد شد. و این بازیکن به صورت رسمی به سرخ پوشان پایتخت ملحق خواهد شد. در ادامه بیوگرافی علیرضا ابراهیمی و همسرش و همچنین با سن، قد، وزن، و اصالت علیرضا ابراهیمی و اینستاگرام وی آشنا خواهیم شد. 

علیرضا ابراهیمی

علیرضا ابراهیمی متولد 1368 در کرمان است.

او بازیکن فوتبال اهل سیرجان کرمان است که در پست مدافع وسط برای باشگاه فوتبال گل‌گهر سیرجان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس و همسر 

علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس پیوست(قرارداد علیرضا ابراهیمی با پرسپولیس) 

علیرضا ابراهیمی، کاپیتان گل گهر سیرجان را باید اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید نامید

علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان گل گهر سیرجان که پیش از این در تعطیلات نیم فصل نیز شایعاتی پیرامون انتقال او به پرسپولیس شنیده می شد به احتمال فراوان اولین خرید پرسپولیس در فصل جدید نقل و انتقالات است. از سیرجان خبر می رسد علیرضا ابراهیمی به باشگاه گل‌گهر اعلام کرده از این تیم جدا می‌شود چرا که می‌خواهد فوتبال خود را در پرسپولیس دنبال کند.

پیش از این گفته می‌شد پرسپولیس قصد دارد جای خالی محمد حسین کنعانی زادگان که به قطر منتقل شده را با خرید مرتضی پورعلی گنجی یا ایمان‌ سلیمی پر کند اما گویا بعد از آسیب دیدگی پورعلی‌گنجی و همچنین پس از آنکه سلیمی اعلام کرد اولویت او بازی در یونان یا پرتغال است، باشگاه پرسپولیس هم با علیرضا ابراهیمی وارد مذاکره شد.

ازدواج و همسر علیرضا ابراهیمی بازیکن فوتبال و اینستاگرام 

ازدواج و همسر علیرضا ابراهیمی 

اطلاعاتی از ازدواج و همسر علیرضا ابراهیمی بازیکن جدید پرسپولیس در دسترس نیست. 

اینستاگرام علیرضا ابراهیمی 

متاسفانه پیجی در اینستاگرام بنام علیرضا ابراهیمی یافت نشد. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.