کد خبر : 8018 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / اخبار مهدی قائدی بازیکن استقلال

​عکسی که ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بازیکن مشهور تیم استقلال از تولد خواهرش منتشر کرد را ببینید.

مهدی قائدی به تازگی متاهل شده است. مهدی قائدی و همسرش عکس های لاکچری گوناگونی منتشر می کنند. در یک عکس مهدی قائدی به همراه همسرش در یک تولد لاکچری شرکت کردند. درواقع تولد خواهر همسر مهدی قائدی با حضور آنها برگزار شد. عکسی که همسر مهدی قائدی (ستاره معصومی) از جشن تولد خواهرش با حضور مهدی قائدی منتشر کرده است را ببینید.

مهدی قائدی

تولد خواهر زن مهدی قائدی

همسر مهدی قائدی با انتشار این تصویر نوشت : میگن خدا به هرکی خواسته حال بده گفته بذار یه خواهر بهش بدم ، تولدت مبارکمون باشه عشق خوشگلم

مهدی قائدی

اختلاف سنی مهدی قائدی با همسرش

یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است.

مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

مهدی قائدی از چه سنی فوتبالیست شد؟

او فوتبال را از سال 1387 وقتی تنها 10 سال داشت از پایه های تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر آغاز کرد تا این سال 1395 در 18 سالگی وارد تیم بزرگسال این تیم شد.

مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکن ۱۹ ساله تیم فوتبال استقلال این فصل فوتبالی خودش را بدون حاشیه پشت سر گذاشته است. مهدی قائدی پس از دو فصل پرحاشیه در استقلال، مهدی قائدی با دو هدف بزرگ در مسابقات شرکت می‌کند؛ مهدی قائدی اول نمایش بازی‌های خوب در استقلال و جبران دو فصل گذشته و دوم راه‌یابی به المپیک همراه تیم امید.

افتخارات مهدی قائدی

قائدی نظر آندره‌آ استراماچونی را هم جلب کرده و این بازیکن به عنوان مهاجم دوم در بیشتر بازی‌های استقلال به میدان رفته است. بازیکن بوشهری استقلال دو گل امسال برای استقلال به ثمر رسانده و در بازی با گل‌گهر سیرجان هم نمایش خوبی داشت.

مهدی قائدی

این بازیکن پس از بازی سوپرایز جالبی رو کرده و گفت که گلش را به مادر و همسرش تقدیم کرده است. قائدی با این جمله خبر از متأهل بودنش داده و به نظر می‌رسد پایانی بر حاشیه‌های این بازیکن باشد. قائدی خوش‌تکنیک با جثه کوچک خود نزد هواداران استقلال محبوب است و می‌تواند با کنار گذاشتن حواشی، روز‌های خوبی را در فوتبال سپری کند.

10 گل در اولین فصل

مهدی در اولین فصل حضور خود با ایرانجوان در لیگ دسته اول توانست با زدن 10 گل عنوان پدیده لیگ یک را آن سال کسب کند و در معرض توجه قرار بگیرد.

مهدی قائدی

قرارداد 5 ساله با استقلال

استفلال 17 تیر 1396 قائدی را از دست ایرانجوان درآورد و با قرارداد 5 ساله او را به خدمت گرفت تا این بازیکن 19 ساله اولین تجربه بازی در لیگ برتر را کسب کند.

چهره او که شباهت زیادی به شخصیت فیلم’ باشو، غریبه ای کوچک’ اثر بهرام بیضایی (سال 1364) دارد، باعث شد هواداران استقلال به او لقب باشو بدهد.

علاقه از کودکی

از کودکی استقلالی بودم و دوست داشتم در این تیم بازی کنم . خدا را شکر شرایطی پیش آمد که با حضور یکی از مدیران باشگاه استقلال و صحبت‌ های علیرضا منصوریان  به این تیم ملحق شدم.

الگو

الگوی فوتبالی من نیمار برزیلی است بازیکنی که همیشه از شیوه فوتبالی او الهام گرفتم و تمام تلاشم را انجام دادم تا شکل و شمایل فوتبالی ام شبیه به او باشد.

هدفم تیم ملی است

می خواهم از فرصت پوشیدن پیراهن استقلال به بهترین نحو استفاده کنم و کادر فنی تیم ملی را برای دعوت به اردوی تیم ملی تحت تاثیر قرار دهم.

مهدی قایدی به قطر پیوست؟

زنامه الرایه در چاپ امروزش ادعا کرده که مهدی قایدی وارد دوحه شده است.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که شایعات پیرامون جدایی قایدی از استقلال و حضور در لیگ ستارگان قطر به اوج خود رسیده، روزنامه الرایه نیز به این انتقال پرداخته و نوشته: «منابع ما خبر می‌دهند که الغرافه بر اساس خواسته مربی ایتالیایی اش با قایدی قرارداد خواهد بست.»

در ادامه این خبر آمده که قایدی در نظرسنجی ای اف سی به همراه مهدی عبدی و بازیکن کره‌ای جزو برترین بازیکنان جوان آسیا انتخاب شدند. الرایه همچنین به کیفیت فنی قایدی پرداخته و به سه گل آسیایی او نیز اشاره کرده است.

نکته جالب این خبر جایی است که خبرنگار این روزنامه معروف قطری ادعا می‌کند مهدی قایدی وارد شهر دوحه شده تا با قرارداد خود با الغرافه را نهایی کند و اولین خرید این تیم لقب بگیرد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.