کد خبر : 8282 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

گلزن آرژانتینی پاری سن ژرمن در دیدار مقابل برست دچار مصدومیت عجیبی شد.

در روزهایی که هنوز ستاره های بزرگی چون لیونل مسی و نیمار شرایط قرار گرفتن در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن را پیدا نکرده اند، مائورو ایکاردی در بین ۱۱ بازیکن اصلی این تیم قرار گرفته و اتفاقا در هر دو هفته ابتدایی لیگ فرانسه نیز موفق به گلزنی شده است. اما دیشب و در جریان برتری ۲-۴ پاری سن ژرمن مقابل برست بود که مائورو ایکاردی در نیمه دوم دچار مصدومیت عجیبی شده و در نهایت هم مجبور به ترک میدان شد.

ایکاردی مهاجم آرژانتین

این مهاجم آرژانتینی در میانه میدان و در حالیکه قصد داشت به صورت نمایشی و با ضربه پشت پا هم تیمی خود را صاحب توپ کند، تعادل خود را از دست داده و به شکل عجیب و تلخی زمین خورد تا دچار مصدومیت شدیدی شود. جالب اینجاست همین اشتباه مائوریتو باعث شده برست با ضدحمله ای سریع دروازه پاریس را تهدید کرده و گل دوم خود را به ثمر برساند.

ایکاردی

مائورو ایکاردی که به شدت از ناحیه شانه درد می کشید در نهایت مجبور به ترک میدان شده و راهی رختکن هم شد. هنوز باشگاه پاری سن ژرمن واکنشی به مصدومیت این ستاره آرژانتینی نداشته، اما به نظر می رسد این بازیکن دچار آسیب دیدگی سختی شده باشد. تیم ملی آرژانتین به زودی و از تاریخ دوم تا نهم سپتامبر باید در مقابل ونزوئلا، برزیل و بولیوی به میدان برود و وضعیت مائوریتو برای این سه دیدار مشخص نیست.

مائوریسیو پوچتینو بعد از پایان دیدار مقابل برست در مورد مصدومیت این بازیکن گفت: "باید به پاریس برگردیم و روی شانه مائورو ایکاردی آزمایشاتی انجام شود تا دریابیم مصدومیت این بازیکن چقدر جدی است. در حال حاضر که اوضاع ایکاردی خیلی خوب به نظر نمی رسد و او خیلی درد داشت، اما امیدوارم مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نباشد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.