کد خبر : 8283 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

​داور فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط خود پس از تصادف اخیرش توضیحاتی را ارائه کرد.

رضا کرمانشاهی داور فوتبال ایران در خصوص آخرین شرایط خود پس از تصادف اخیرش اظهار داشت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و نیاز به کمی زمان دارم تا بتوانم کمی بهبودی نسبی را پیدا کنم.

به دلیل اینکه شرایط حاد بود و کرونا زیاد شده، پزشکان تشخیص دادند که مرا از بیمارستان مرخص کنند.

وی در خصوص میزان جراحاتی که به وی وارد شده، افزود: دست سمت راستم، پای چپم و پشت سرم آسیب جدی دیده است و فکر می‌کنم حالا حالاها کار دارم.

رضا کرمانشاهی داور ایران مصدوم شد

کرمانشاهی در مورد اینکه گفته می‌شود این تصادف عمدی بوده است، گفت: نه، چنین چیزی نیست. من عرض خیابان را طی می‌کردم و آن سمت خیابان رفتم تا وسیله‌ای تهیه کنم. در محرم این دودها هست که از ماشین بیرون می‌آید و نمی‌دانم چه چیزی است، یک دفعه یک دود عجیبی آمد من هم پشت ماشین‌ها در حال حرکت بودم و فکر نمی‌کردم کسی در این دود رانندگی کند که متاسفانه ماشین با من برخورد کرد و آن اتفاق افتاد.

داور بین‌المللی فوتبال در پایان بیان داشت: از تمام کسانی که در این مدت پیگیر حالم بودند تشکر می‌کنم. همان‌طور که گفتم حالم بهتر است و باید استراحت کنم تا به بهبودی برسم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.