کد خبر : 8353 / /
/

اخبار ورزشی| جدیدترین خبرهای ورزشی| اخبار حواشی ورزشی

این روزها اخبار عجیبی از ماجرای انتقال شهریار مغانلو مهاجم فصل قبل تیم پرسپولیس به سپاهان به گوش می‌رسد.

شهریار مغانلو با وجود اینکه تنها یک نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت اما جزو مهره‌های تاثیرگذار تیم یحیی بود و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس ایفا کرد. از همین رو  موضوع تمدید قراردادش به یکی از دغدغه‌های پرسپولیسی‌ها تبدیل شد.

مغانلو که به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال به پرسپولیس آمد در پایان لیگ بیستم باید به این باشگاه پرتغالی برگردد و آنها به نوعی برای مهاجم پرسپولیس تصمیم گیرنده هستند. با توجه به عملکرد خوب شهریار در پرسپولیس، یحیی گل محمدی خواهان حفظ این بازیکن برای فصل آینده بود و خود مغانلو هم دوست داشت فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد ولی حالا ماندن او در پرسپولیس منتفی است و این بازیکن راهی سپاهان خواهد شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل و با درخواست یحیی گل محمدی مذاکرات خود را برای دائمی کردن قرارداد مغانلو آغاز کردند. آنطور که شنیدیم باشگاه سانتاکلارا که عملکرد شهریار و همچنین علاقه پرسپولیس به حفظ این بازیکن را دید برای صدور رضایتنامه مغانلو رقم عجیب و غریبی درخواست کرد و همین موضوع باعث شد مذاکرات طرفین به بن بست برسد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.