کد خبر : 8378 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات زیادی داریم، مددی، مجیدی و مصطفوی کمک می‌کنند که این مشکلات زود حل شوند.

 

مهدی مهدی پور پس از جلسه در باشگاه استقلال، اظهار داشت: جلسه خاص نبود. دریافتی سال پیش منظم نبود و نمی‌دانستم چقدر و چند درصد گرفتم. آمدم از وضعیت مطالبات سال گذشته مطلع شوم.

وی افزود: احمد مددی قول داد در دو سه روز آینده مشکلاتی که داریم را برطرف کند. همیشه نسبت به قراردادم با باشگاه برخورد کردم. نه بیشتر و نه کمتر خواستم. الان هم غیر از این نیست. ممنونم از فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی که کمک می‌کنند مشکلات تیم زود حل شود. ان‌شاالله در مسیر موفقیت قرار بگیریم.

مهدی مهدی پور از وضعیت فعلی استقلال گفت

مهدی‌پور در خصوص اینکه هواداران نگران هستند، گفت: نگرانی را همه داریم. امیدوارم این قضایا سریع حل شوند. مددی، مصطفوی و فرزاد مجیدی خیلی کمک می‌کنند که مشکلات تیم زود حل شوند. مشکلات زیادی داریم.

مهدی مهدی پور

هافبک استقلال در مورد زمان شروع تمرینات تیم برای بازی با الهلال عنوان کرد: فردا تمرینات را شروع می‌کنیم. کار خیلی سختی داریم با تیمی بازی داریم که شرایط خیلی خاصی دارد. امیدوارم به شرایط آرمانی برسم که از آبروی کشور و باشگاه بزرگمان دفاع کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد سال گذشته‌اش رضایت دارد، گفت: سال گذشته هم گفتم به زمان نیاز دارم تا به شرایط آرمانی برسم. تا جایی از فصل اصلا از خودم راضی نبودم. انتطارات خودم را برآورده نکردم چه برسد به هواداران، اما از زمانی به بعد شرایطم بهتر شد و توانستم بیشتر به تیم کمک کنم. مخصوصا در بازی‌های آسیایی و بعد از آن که عملکرد بدی نداشتم، اما باید خیلی بهتر باشم.

مهدی مهدی پور، متولد ۲۹ بهمن ۱۳۷۲ در اصفهان، بازیکن فوتبال است که در پست هافبک میانی با قد ۱٫۷۹ متر در حال حاضر در باشگاه فوتبال استقلال تهران با شماره پیراهن ۹ در لیگ برتر خلیج فارس توپ میزند. او از ذوب آهن در لیگ بیستم به جمع آبی پوشان و تیم استقلال پیوست

خانواده و زندگی شخصی مهدی مهدی پور

بازیکن جدید استقلال در خانواده ورزشکار و فوتبالی به دنیا آمده و پدرش از فوتبالیست های قدیمی و پیشکسوت ایران است که او نیز تحت آموزه های پدر به رشد و شکوفایی در این رشته ورزشی رسیده است

همسر مهدی مهدی پور

وی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و خبری مبنی بر ازدواج این فوتبالیست جوان و خوش چهره منتشر نشده است

آمار باشگاهی و سوابق ورزشی

مهدی پور فوتبال را از کودکی شروع کرده و بطور حرفه ای از سال ۲۰۰۶ تاکنون در باشگاه های جوانان و لیگ برتر حضور داشته است.

او در تیم هایی چون سپاهان، ذوب‌آهن، راه‌آهن ، تراکتور (قرضی) و استقلال تهران توپ زده است

در کارنامه ورزشی وی حضور در تیم ملی نوجوانان ایران، جوانان و امید ایران ثبت شده است

افتخارات

از جمله مهدی مهدی پور: جام حذفی: قهرمانی در جام حذفی ۹۴–۱۳۹۳ با تیم ذوب‌آهن اصفهان

قهرمانی در جام حذفی ۹۵–۱۳۹۴ با تیم ذوب‌آهن اصفهان

سوپر جام: قهرمانی در سوپر جام ۱۳۹۵ با تیم ذوب‌آهن اصفهان

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.