کد خبر : 8379 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / اخبار مهدی قائدی بازیکن استقلال

رسانه‌های امارات اعلام می‌کنند مهدی قایدی ستاره استقلال در یک قدمی پیوستن به شباب الاهلی قرار دارد.

 

آینده مهدی قایدی مهاجم استقلال این روزها با آبی پوشان پایتخت مشخص نیست و حضور این بازیکن در دبی از هفته گذشته و مذاکراتش با شباب الاهلی حاشیه‌های زیادی داشت.

دو روز پیش فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بعد از جلسه با احمد مددی مدیر عامل باشگاه اعلام کرد به او اطلاع دادند که فروش قایدی منتقی شده است.

تمرینات مهدی قائدی در امارات

اما اکنون از امارات اخبار جدیدی به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد باشگاه شباب الاهلی وارد فاز جدیدی از مذاکرات با باشگاه استقلال شده و می‌خواهد قرارداد قایدی را رسمی کند.

مهدی قائدی

طبق گزارش‌های رسیده از امارات، قایدی در دو روز گذشته در تمرینات شباب الاهلی حضور پیدا کرده و در تست‌های پزشکی نیز حاضر شده است. در زیر می‌توانید فیلم حضور قایدی در تمرینات شباب الاهلی را مشاهده کنید:

پیگیری‌ها گویای این است که مهاجم استقلال روز گذشته قراردادش را به صورت رسمی با الشباب الاهلی امضا کرده و تمام کارهای تصویری بردای برای معارفه این بازیکن انجام شده و قرار است امروز(دوشنبه) به صورت رسمی این خبر اطلاع رسانی شود.

البته از قطر نیز امروز برخی از نشریات مدعی شدند باشگاه الغرافه قطر با هدایت استراماچونی سرمربی سابق استقلال دوباره مذاکراتش را با استقلال و مهدی قایدی از سرگرفته است.

الغرافه پیش از این نیز با باشگاه استقلال مذاکره کرده بود ولی به دلیل اختلاف مالی این مذاکرات به نتیجه نرسید. اما رسانه‌های قطر امروز مدعی هستند که باشگاه قطری هم دوباره وارد عمل شده تا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

این طور که از شواهد بر می‌آید و اخباری که از امارات و قطر مخابره می‌شود مهدی قایدی در استقلال نمی‌ماند و به زودی به صورت رسمی تیم جدیدش مشخص خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.