کد خبر : 8395 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

پارتی مختلط بازیکنان تراکتور و ماشین سازی در تاسوعای تبریز با 5 دختر

چندی قبل رسانه طرفداری خبری مبنی بر بازداشت فوتبالیست لیگ برتری به علت مصرف مشروبات الکلی خبر داد اما ماجرا پس بازداشت این فوتبالیست تمام نشد. همان روز تنها چند ساعت بعد فوتبالیست دیگری به همین جرم دستگیر و روانه زندان شد. این فوتبالیست در تیم ماشین بازی می کند و این فوتبالیست پس از برگزاری مهمانی بازداشت شد.

چهارشنبه بیست و هفتم مرداد ماه امسال روز تاسوعای حسینی عقربه ها ساعت 18 بعد از ظهر را نشانه رفته بود که ماموران گشت پلیس تبریز به یک خودرو با 2 سرنشین که حرکت مارپیچ در خیابان انجام می داد مشکوک شدند و پس از توقف خودرو تحقیقات را آغاز کردند.

بازداشت بازیکن تراکتور

ماموران پلیس در تحقیقات اولیه خود پی بردند، راننده خودرو فوتبالیست مشهور تیم تراکتور سازی است که در حالت مستی با دختر غریبه در خیابان های تبریز دست به رانندگی زده است.

بنابر حساسیت موضوع ماموران پلیس بی درنگ متهمان را به کلانتری جهت تحقیقات ابتدایی منتقل کردند. در بازجویی های اولیه بازیکن مشهور تیم تراکتورسازی تبریز ادعا کرد، با 7 دختر و پسر جوان در روزی تاسوعای حسینی در خانه بازیکن ماشین سازی تبریز مهمانی مختلط گرفتند و مشروبات الکلی مصرف کردند که پس از اعتراض همسایگان او و یک دختر غریبه مهمانی را با حالت مستی ترک کرده است.

چند ساعت بعد؛ تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی مقام قضایی در محل مذکور استقرار یافتند و در یک عملیات هماهنگ 6 زن و مرد را از جمله بازیکن ماشین سازی تبریز را بازداشت کردند.

متهمان پس از بازداشت و انتقال به کلانتری جهت تحقیقات بیشتر، صراحتا به جرم خود مبنی بر مصرف مشروبات الکلی در مهمانی مختلط در روز تاسوعای حسینی اعتراف و ابراز پشیمانی کردند.

بنابر این گزارش، پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.