کد خبر : 8425 / /
/

اخبار ورزشی| مهمترین خبرهای ورزشی| خبرهای ورزشی| اخبار نقل و انتقالات| لیگ خلیج فارس

سرمربی تیم فوتبال امید قرار است با ۳ تا ۴ دستیار آلمانی به ایران بیاید.​

حدود دوماه پیش بود که فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید معرفی کرد. حالا قرار است مهدوی کیا روز های آینده با دستیاران آلمانی خود به ایران بیاید و قراردادش را نهایی کند.

در همین راستا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با بخش اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره زمان حضور مهدوی‌کیا در ایران گفت: کارهای و توافقات اولیه با مهدی‌کیا انجام شده است و آقای کامرانی‌فر را هم مامور کرده‌ام که او همراه با مهدوی‌کیا کارهای این تیم را انجام دهد.

وی ادامه داد: مهدوی‌کیا قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران با سوریه همراه با ۳ تا ۴ دستیار آلمانی وارد ایران می‌شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

تیم ملی امید ایران در مسابقات مقدماتی امیدهای آسیا که حکم انتخابی و صعود به مرحله نهایی را دارد با تاجیکستان، نپال و لبنان رو به رو می شود که این رقابت ها به میزبانی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین مستقیما به مرحله بعد صعود می‌کند و تیم دوم باید امیدوار به کسب یکی از چهار سهمیه تیم‌های دوم گروه‌های یازده گانه باشد.

مرحله نهایی این مسابقات که از سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است، ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ (یک تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.