کد خبر : 8446 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

​فرهاد مجیدی برای مهدی قائدی ابراز دلتگی کرد و از سوی دیگر همسر مهدی قائدی که مورد اعتراض هواداران استقلال قرار گرفته است در اینستاگرام نوشت که هیچ تاثیری در سرنوشت مهدی نداشته است و تصمیم گیرنده اصلی باشگاه استقلال بوده است!

فرهاد مجیدی بازیکن سابق استقلال و سرمربی حال حاضر این تیم است. فرهاد مجیدی در استقلال طرفداران بی شماری دارد. فرهاد مجیدی و برادرش فرزاد در فوتبال ایران بسیار فعال هستند. فرهاد مجیدی درباره انتقال مهدی قائدی به اظهار نظر پرداخت. در ادامه صحبت های مهم فرهاد مجیدی را می خوانید.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال در فصل جدید در جمع خبرنگاران در مورد اتفاقات رخ داده در باشگاه و ناهماهنگی بین او و مددی گفت:  باید بگویم که من از مدیریت باشگاه مددی و ملکیان تشکر می‌کنم برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. با بازیکنان جدید زبیر نیک نفس، حسین زاده و 4 بازیکن دیگر توافق نهایی صورت گرفته که به دفتر باشگاه می آیند و قرارداد امضا خواهد شد.

فرهاد مجیدی

دلتنگی فرهاد مجیدی برای مهدی قائدی 

قائدی قلب من بود اما می‌خواست خارج از ایران بازی کند

فرهاد مجیدی در حاشیه اولین تمرین استقلال در فصل جدید در جمع خبرنگاران در مورد اتفاقات رخ داده در باشگاه و ناهماهنگی بین او و مددی اظهار داشت:  باید بگویم که من از مدیریت باشگاه مددی و ملکیان تشکر می‌کنم برای جذب بازیکنان نهایت همکاری را کردند. با بازیکنان جدید زبیر نیک نفس، حسین زاده و 4 بازیکن دیگر توافق نهایی صورت گرفته که به دفتر باشگاه می آیند و قرارداد امضا خواهد شد.

نمی دانم چرا زرینچه از استقلال رفت!

مجیدی درخصوص انتخاب جواد زرینچه به‌عنوان سرپرست تیم استقلال و سپس جدایی او و اینکه گفته شد مجیدی حاضر نیست بدون فرزاد مجیدی به فعالیتش در این باشگاه ادامه بدهد، تصریح کرد: من زرینچه را بسیار دوست دارم و زمانی که به استقلال آمدم، او کاپیتان تیم بود. ملکیان با من صحبت کرد و گفت می‌خواهند زرینچه را به‌عنوان سرپرست تیم معرفی کنند. من از این موضوع استقبال کردم و او را در باشگاه دیدم، اما نمی‌دانم چه مسئله‌ای باعث شد که زرینچه چنین تصمیمی (تصمیم به جدایی) گرفت.

مجیدی : قاسمی نژاد در لیست من نیست

امین قاسمی نژاد در لیست ما برای بازی در استقلال حضور ندارد.

من و فرزاد فرزندان استقلال هستیم

از فرزاد خیلی تشکر می‌کنم فصل قبل خیلی به ما کمک کرد من و فرزاد فرزندان استقلال هستیم و مهم نیست در چه پست و مقامی باشیم. فرزاد همه تلاشش را برای استقلال کرد و ممنون او هستم.

آقای پین به زودی به ما ملحق می شوند

قرارداد آقای پین ارسال شد و به طور قطعی ایشان به زودی به ما ملحق خواهد شد. من هر روز با ایشان در ارتباط هستم و حتی در مورد تمرین امروز هم با ایشان مشورت کردم.

انتقال قائدی از نظر مالی برای استقلال خوب بود

اختلاف سنی من با مهدی زیاد نیست او مثل برادر کوچکم است. بدون مهدی سخت است اما آینده و زندگی مهدی هم مهم است. ضمن اینکه این انتقال از نظر مالی هم برای استقلال خوب بود و یکسری بدهی‌ها را از این طریق پرداخت می‌کنیم در این قضیه نخواستم خودخواه باشم. آینده زندگی مهدی مهم است. می‌دانید که بازیکنان در همین زمانی که می‌توانند بازی کنند باید آینده خود را تأمین کنند. من هم در الاهلی امارات بازی کرده‌ام با این تیم قهرمان لیگ امارات شدم و آدم‌هایی که در این باشگاه حضور دارند بهترین‌ها هستند. برای مهدی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئن باشید مهدی قلب و روحش با استقلال است و او را از تیم جدا نمی‌دانم

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.