کد خبر : 8508 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

مسعود ریگی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد.

مسعود ریگی بازیکن استقلال

ریگی متن زیر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

"به نام خدا

با سلام خدمت همه‌ی هواداران دلسوز و بامعرفت تیم بزرگ استقلال که تو این دو فصل حضورم همیشه منو مورد لطف و حمایت خودشون قرار دادن، همچنین تشکر میکنم از تمام اعضای محترم تیم در طی این دو سال سعی کردم تمام تلاشمو واسه موفقیت تیم انجام بدم البته هیچ انسانی کامل نیست و من هم کم و کاستی‌هایی داشتم همیشه واسه این تیم پر افتخار آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم اگه بدی از بنده دیدید حلال کنید، خدا نگهدار"

مسعود ریگی

بیوگرافی مختصر از مسعود ریگی

مسعود ریگی (زادهٔ ۲۲ فوریهٔ ۱۹۹۱ در شیراز) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی اصالتاً بلوچ است.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال جوانان ایران بازی کرده است.

مسعود ریگی و حضور در پدیده

مسعود ریگی که سابقه بازی در فجرسپاسی و بادران را دارد با مسئولان پدیده وارد مذاکره شد. پس از اینکه دو طرف به توافق نهایی رسیدند، ریگی قراردادش را به صورت رسمی با پدیده امضا کرد.

قراداد مسعود ریگی با پدیده یکساله است.

متولد شیراز ، ٢۷ ساله

پیام مخابرات شیراز، فجر سپاسی شیراز، تیم ملی جوانان و تیم ملی امید

کاشته های فوق العاده

در مورد کاشته ها هم خیلی تمرین می کنم ، تو تمرین و بعد از تمرین به طور اختصاصی روی این کاشته ها تمرین می کنم و خداروشکر با لطف خدا توانسته ام تو این چند بازی کاشته های خوبی بزنم که چندتا به تیر خورده و یکی هم گل شد خدا را شکر .

در مورد آینده دوست دارم باز هم به سطح اول فوتبال کشور برگردم،ان شاءالله هر اتفاقی خیر است پیش خواهد اومد.

وی در نهایت با حضور در پدیده توانست به سطح اول فوتبال کشور بازگردد و هم اکنون و در زمان نگارش این مقاله در تیم پدیده اوضاع خوبی را سپری می کند. پدیده در نیم فصل اول لیگ برتر با وجود مشکلات عدیده ی مالی جزء تیم های بالانشین لیگ بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.