کد خبر : 8532 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

لژیونر فصل گذشته فوتبال کشورمان پیش از این به پیشنهاد استقلال پاسخ منفی داده بود.

در یکی دو روز اخیر با توجه به جدایی میلاد محمدی از خنت بلژیک، این بحث بوجود آمده که باشگاه استقلال به دنبال جذب این بازیکن است.

باید گفت محمدی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات نیز مورد توجه استقلال قرار گرفته بود، اما همان زمان پاسخ منفی داده بود. از طرفی، قیمت این بازیکن نیز بالاست و جذب او برای استقلال هزینه زیادی در برخواهد داشت. با این حال، شاید در یکی دو روز اخیر دوباره مذاکراتی صورت گرفته باشد، اما محمدی در اوایل نقل و انتقالات پاسخ منفی داده بود.

میلاد محمدی در کنار همسرش

میلاد محمدی

میلاد محمدی و برادش مهرداد در برنامه ۹۰ گفته بودن علاقه زیادی به پرسپولیس دارند و از زمان کودکی بازیهای این تیم را در استادیوم تماشا می کردند و حتی در بازه ای لیدر سرخپوشان بودند.

میلاد محمدی کشمرزی بازیکن فوتبال تیم ملی ایران در ۷ مهر ۱۳۷۲ در میدان فلاح، یکی از محله‌های پایین‌شهر تهران به دنیا آمد. میلاد محمدی سرعت فوق العاده ای دارد و به قول خودش به میگ میگ مشهور است. میلاد محمدی فوتبال حرفه‌ای خود را از تیم راه آهن شروع کرد. میلاد محمدی یکی از بی حاشیه‌ترین بازیکنان تیم ملی است.

چکیده ای از بیوگرافی میلاد محمدی

نام کامل: میلاد محمدی کشمرزی 

زمینه فعالیت: فوتبالیست 

تولد: ۷ مهر ۱۳۷۲ 

زادگاه: تهران، ایران 

قد: ۱٫۷۴ متر  

پست: مدافع کناری، هافبک 

بیوگرافی میلاد محمدی:

میلاد محمدی (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۷۲ - تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای احمد گروزنی در لیگ برتر فوتبال روسیه و در پست مدافع چپ و وینگر بازی می‌کند.

او قبل از عضویت در باشگاه گروزنی عضو تیم راه آهن تهران بود برادر دوقلوی او، مهرداد عضو تیم سپاهان است. میلاد محمدی در بهمن ماه ۱۳۹۴، به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست.

وی همچنین عضو تیم ملی فوتبال ایران است و برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ به میدان رفته است. او در بازی های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ در کشور امارات عضو تیم ملی فوتبال ایران می باشد.

عملکرد باشگاهی

میلاد محمدی از سن ۱۴ سالگی و بازی در تیم محلی جاوید فلاح، در منطقه فلاح تهران فوتبال را به‌صورت جدی شروع کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۶ به تیم جوانان پرسپولیس پیوست و به مدت یک سال در این تیم بازی کرد و پس از آن به تیم داماش تهران رفت و به مدت چهار سال در این تیم بود. میلاد محمدی به خاطر خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی تهران پیوست تا خدمت خود را در این تیم سپری کند.

محمدی پس از پایان خدمت خود فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد و با قراردادی دو ساله در سال ۱۳۹۳ به تیم راه‌آهن پیوست و زیر نظر فرهاد کاظمی توانست بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار گرفت.  او پس از پایان قرارداد خود به تیم احمد گروزنی روسیه پیوست و در این تیم توانست روند رو به رشد ورزشی خود را ادامه دهد به‌طوری که توسط کارلوس کیروش به تیم ملی دعوت شد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.