کد خبر : 8544 / /
/

اخبار ورزشی| مهمترین خبرهای ورزشی| خبرهای ورزشی| اخبار نقل و انتقالات| لیگ خلیج فارس

تیم‌های عربستانی ۱۹ ماه است در حسرت پیروزی مقابل آبی‌پوشان ایرانی می‌سوزند و همه سهمشان از جدال با استقلال شکست و یا تساوی بوده است.

تیم‌های عربستانی ۱۹ ماه است در حسرت پیروزی مقابل آبی‌پوشان ایرانی می‌سوزند و همه سهمشان از جدال با استقلال شکست و یا تساوی بوده است.

استقلال ۲۲ شهریور در مرحله یک هشتم نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان صف‌آرایی می‌کند و در صورت پیروزی برابر این تیم علاوه بر اینکه زمینه حذف دومین نماینده عربستان از رقابت های آسیایی این فصل را فراهم می کند، مقتدرانه راهی یک چهارم نهایی خواهد شد.

استقلال در صورت صعود از این مرحله طبق برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به عربستان به عنوان میزبان مراحل یک چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان برود.

تیم‌های عربستانی ۱۹ ماه است در حسرت پیروزی مقابل آبی‌پوشان ایرانی می سوزند و همه سهمشان از جدال با استقلال شکست و یا تساوی بوده است.

آخرین بار الاهلی در اواخر بهمن سال ۹۸ توانست استقلال ایران را با نتیجه ۲ بر یک شکست بدهد و پس از آن دیگر هیچ تیم عربستانی موفق به انجام این کار نشد.

 البته الاهلی ۲ مرتبه نیز در همین ۱۹ ماه قافیه را به استقلال در قطر و عربستان واگذار کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.