کد خبر : 8585 / /
/

استقلال - الهلال شاید بدون تماشاگر شود

 

کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طرحی را در دستور کار خود قرار داده که اگر به تصویب برسد تمام دیدارهای لیگ قهرمانان در زمین بیطرف بدون تماشاگر خواهند بود.

فدراسیون فوتبال امارات چند روز قبل مدعی شد جدال استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و طبق پروتکل‌های موجود در این کشور چهار هزار نفر می‌توانند بازی مذکور را از نزدیک تماشا کنند.

اما مقامات استقلال می‌گویند خبری به آنها رسیده که حضور تماشاگران در این دیدار را تایید نمی‌کند. بر این اساس کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا طرحی را در دستور کار خود قرار داده که اگر به تصویب برسد تمام دیدارهای لیگ قهرمانان در زمین بیطرف بدون تماشاگر خواهند بود.

اگر طرح مورد نظر تایید و تصویب شود احتمالا باشگاه استقلال نسبت به آن معترض خواهد بود چون موقعیت بسیار خوبی را برای حضور تماشاگران از دست می‌دهد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.