کد خبر : 8628 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

اصفهان- مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن از عقد قرارداد این باشگاه با کاپیتان فصل گذشته مس رفسنجان خبر داد.

 

محمد مهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: حامد نور محمدی مدافع فصل گذشته مس رفسنجان با عقد قراردادی یک ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

وی افزود: این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های راه آهن، ملوان بندرانزلی، پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان را نیز در کارنامه خود دارد.

جذب دو بازیکن در تیم بانوان

مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال بانوان این باشگاه تصریح کرد: زهرا فتاحی فر دفاع راست کرمانشاهی تیم وچان کردستان به جمع دختران سبزپوش ذوب آهن اضافه شد.

حامد نور محمدی

وی ادامه داد: این بازیکن ۲۹ ساله فوتبال زنان ایران، سابقه حضور در تیم‌های آینده سازان میهن نجف آباد، پاس همدان و تیم ملی زیر ۱۹ سال ایران را در کارنامه فوتبالی خود دارد.

رمضانی گفت: همچنین کودایی که فصل گذشته از دروازه تیم همشهری حراست می‌کرد، بار دیگر به ذوب آهن پیوست تا فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان ایران را نیز در اصفهان بماند.

وی تاکید کرد: این دروازه بان اهوازی فوتبال بانوان ایران، سابقه حضور در تیم‌های شهرداری بم، شهرداری سنندج و پاس همدان را نیز در کارنامه خود دارد

حامد نور محمدی یکی از مدافعان بسیار ضعیف این فصل راه اهن که بیشتر هم نمیکت نشین بود او که با نمره کلی 52 و استغداد 47 که زیر 50 است نشان داده است بازیکن قابل اطمینانی در پست دفاع نیست ولی هم بازی کم بهش رسیده وهم سنش یکم زیاد حامد تور محمدی که در بیست و دومین روز از پنجمین ماه مبلادی سال 1986 در تهران بدنیا امد و هم اکنون با 31 سال و 183 سانتی متر قد و 78 کیلوگرم وزن و پوشیدن شماره 6 راه اهن مشفول بازی است

این بازیکن که عملکرد خوبی نداشته وبا نمره کلی 52 و استعداد زیر 50 جز بازیکنان ضعیف  لیگ است که بیشتر امتیازاتش  برای بیگ دسته دو ایران نه لیگ برتر ایران  وبه احتمال زیاد از تیم راخ اخن این فصل جدا شدخ و به ملوان می رود ولی قطعی هنوز نشده است از انجایی که نمره اش در حد بازیکنان ذخیره باشگاه های معتبر هم نست بعید به تیم دیگری برود

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.