کد خبر : 8678 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

مدافع جوان فصل پیش سایپا با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شد.

 

ابوالفضل جلالی  که از هفته پیش اخباری مبنی بر  احتمال پیوستنش به استقلال به گوش می‌رسید، پس از کش و قوس های فراوان، سرانجام با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

ابوالفضل جلالی به استقلال رفت

شنیده ها حکایت از آن دارد که رقم قرارداد جلالی با استقلال، سالانه سه میلیارد تومان است.

ابوالفضل جلالی (۲۶ ژوئن ۱۹۹۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دفاع چپ برای باشگاه فوتبال سایپا در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

ابوالفضل جلالی

فعالیت ورزشی ابوالفضل جلالی

مدافع مورد نظر استقلال اعلام کرد با سایپا قرارداد دارد اما در صورت دریافت رضایت نامه آبی پوش می شود.

ابوالفضل جلالی در گفت و گو با سایت فوتبالی در خصوص وضعیت خود برای حضور در استقلال اظهار داشت: من با سایپا قرار داد دارم اما پیشنهادی هم از باشگاه استقلال دارم به همین دلیل وکیلم به دنبال مشخص شدن وضعیتم است.

وی در ادامه افزود: به دلیل قراردادی که با سایپا دارم کاری از دست من بر نمی آید و همه چیز را به باشگاه استقلال و وکیلم سپرده ام که اگر آن ها بتوانند شرایط حضورم در استقلال و رضایت نامه از سایپا را فراهم کنند، آبی پوش شوم در غیر این صورت به دلیل قراردادی که با سایپا دارم طبیعتا باید در این تیم بمانم.

ابوالفضل جلالی با ملیت کشور ایران، ۲۱ سال (۲۶ ژانویه ۱۹۹۸) سن دارد، قد او ۱۷۷ سانتی‌متر می‌باشد. ابوالفضل جلالی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند و از پای چپ خود به خوبی بهره می‌گیرد .

این بازیکن در حال حاضر با شماره ۲۵ برای تیم فوتبال سایپا و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایران (زیر ۲۳) بازی می‌کند.

آخرین بازی ابوالفضل جلالی برای تیم فوتبال سایپا مقابل تیم استقلال خوزستان می‌باشد. این بازی با نتیجه استقلال خوزستان (۱ – ۲) سایپا به پایان رسید. ابوالفضل جلالی در این مسابقه ۹۰ دقیقه بازی کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.