کد خبر : 8837 / /
/

اخبار ورزشی| مهمترین خبرهای ورزشی| خبرهای ورزشی| اخبار نقل و انتقالات| لیگ خلیج فارس

ملی پوشان کشورمان امشب اولین تمرین خود را در دوحه انجام دادند.

تیم ملی کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی قطر موفق شد با تک گل جهانبخش از سد سوریه بگذرد و گام اول را محکم بردارد. ملی پوشان سه شنبه شب در دومین دیدار خود به مصاف عراق خواهند رفت که دیداری به مراتب سخت تر از سوریه خواهد بود. این بازی در دوحه برگزار می شود.

کاروان تیم ملی عصر جمعه با پروازی چارتر راهی قطر شد تا خودش را برای بازی با عراق آماده کند. در ادامه گزارش اختصاصی خبرورزشی را از اردوی تیم ملی می خوانید.

جواب تست ها منفی شد

اعضای تیم ملی بلافاصله بعد از رسیدن به دوحه تست کرونا دادند و در هتل محل اقامتشان قرنطینه شدند. بعد از ۲۴ ساعت جواب این تست ها به دست کادر پزشکی رسید و خدا را شکر پاسخ همه این تست ها منفی بود.

خوشحالی ملی پوشان از آمدن اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان و ملادن زگانیر مربی گلرهای تیم ملی  که از چند روز قبل به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه حضور داشتند؛ نتوانستند در بازی با سوریه روی نیمکت بنشینند. بعد از بازی با سوریه اسکوچیچ و هاشمیان با منفی شدن تستشان راهی قطر شدند و به اردوی تیم ملی پیوستند. بعد از اضافه شدن اسکوچیچ به اردوی تیم ملی، بازیکنان ابراز خوشحالی کردند چرا که دیگر قرار نیست بدون حضور سرمربی تمرین کنند.

بساط شوخی و خنده به راه بود

بعد از برد مقابل سوریه، روحیه بازیکنان تیم ملی بالا رفت و همین موضوع باعث شد تا در طول سفر به قطر و اقامت در هتل مدام بچه ها با هم شوخی کنند و به طور کلی بساط شوخی و خنده کاملا به راه بود.

بزرگترین مشکل تیم ملی

دمای هوای دوحه در روز بالای ۴۵ درجه است و همین موضوع کمی بازیکنان تیم ملی را اذیت می کند. در واقع گرما بزرگترین مشکل تیم ملی در دوحه است. به غیر از آن اعضای تیم ملی مشکل خاصی در قطر ندارند.

 کادرفنی خطاب به ملی پوشان: مراقب وی ای آر باشید

برخلاف بازی قبل مقابل سوریه در دیدار مقابل عراق در قطر شاهد حضور وی ای آر خواهیم بود. همین موضوع باعث شد تا کادر فنی به بازیکنان تیم ملی توصیه کنند تا مراقب وی ای آر باشند و خطاهای بی مورد انجام ندهند. پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با دو پنالتی که توسط وی ای آر به نفع اولسان گرفته شد قهرمانی را از دست داد.

خوشحالی بازیکنان از بازگشت سردار

سردار آزمون ستاره تیم ملی به دلیل محرومیت بزرگترین غایب ما مقابل سوریه بود. سردار بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت خود در مقابل عراق می تواند تیم ملی را همراهی کند. همین موضوع باعث خوشحالی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی است چرا که با حضور سردار قوای هجومی تیم ملی به مراتی بیشتر خواهد شد.

حضور تیم ملی در هتلی آشنا

هتلی که برای اقامت اعضای تیم ملی در قطر درنظر گرفته شده، هتلی کاملا آشنا برای بازیکنان تیم ملی است. هتل معروف میلینیوم که در نزدیکی کمپ اسپایر دوحه قرار دارد همان هتلی بود که تیم ملی در زمان کیروش و قبل از جام ملت های آسیا در آن حضور داشت.

خبری از هم اتاق نیست

به دلیل شرایط مربوط به کرونا، دیگر مطابق سال های قبل دیگر بازیکنان هم اتاق ندارند و هم نفر به صورت جداگانه در یک اتاق خصوص حضور دارد.

تماس با ایران

بازیکنان تیم ملی به صورت روزانه با خانواده هایشان در ایران صحبت می کنند. اکثر این تماس ها به صورت تصویری و از طریق واتس آپ انجام می شود و ملی پوشان از آخرین وضعیتشان به خانواده هایشان خبر می دهند.

اولین تمرین

ملی پوشان فوتبال کشورمان امشب اولین تمرین خود را در دوحه انجام دادند تا خودشان را برای بازی با عراق آماده کنند. در این تمرین همه بازیکنان به جز سرلک که به همراه تیم ملی به قطر نرفته بود حضور داشتند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.