کد خبر : 8958 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

​شایعه‌ای مبنی بر انجام قمار توسط یکی از مربیان مطرح فوتبال کشورمان و در پی آن از دست رفتن مالکیت خودروی گرانقیمت وی منتشر شده است.

طی روزهای اخیر خبری مبنی بر انجام قمار توسط یکی از مربیان معروف  شاغل در فوتبال ایران توسط برخی از منابع خبری منتشر شد.

با پیگیری از برخی منابع آگاه مشخص شد که این خبر صحت دارد و این اقدام ناصحیح توسط این فرد انجام شده و خودروی گران قیمت وی به دلیل باخت در قمار از تصاحبش خارج شده است.

سرمربی قمار کرد 

نکته قابل تامل در این باره این است که این اقدام توسط یکی افرادی انجام شده که دارای هوادار و همچنین اعتبار در ورزش کشور است که این خود به عنوان یک معضل بد اجتماعی می‌تواند تلقی شود و عاملی برای ترغیب هواداران که بخشی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و عموما از قشر جوان و نوجوان هستند، نسبت به انجام اینگونه فعالیت‌ها باشد.

از آنجایی که ارتکاب فعل قمار براساس قوانین جاری در کشور جرم محسوب می‌شود و هر دو طرف انجام این کار مجرم تلقی می‌شوند، باید نسبت به شفاف سازی در این زمینه اقدامات لازم برای برخورد با افراد قمارباز توسط مراجع رسمی و قضایی کشور صورت بگیرد تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

باخت خودروی لوکس در قماربازی / سرمربی فوتبال سرش کلاه رفت

سوال مهمتر اینکه قمار انجام شده درباره چه موضوعی صورت گرفته است؟ آیا انجام این قمار برای تغییر در نتایج فوتبال بوده یا خرید و فروش بازیکنان و یا اینکه خارج از بحث ورزشی این اقدام صورت گرفته و در نتیجه منجر به تحویل سوئیچ خودروی میلیاردی آقای مربی به برندگان شده است.

باید دید که در وهله اول واکنش کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نسبت به این موضوع چیست و اینکه آیا این فرد را به عنوان مجرم به دستگاه قضایی کشور برای برخورد با مفاسد اخلاقی معرفی خواهد کرد یا خیر؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.