کد خبر : 9077 / /
/

تیم ملی امارات در دو بازی نخست خود از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لبنان و سوریه به ۲ تساوی ناامیدکننده دست یافت تا پس از ایران و کره جنوبی و با دو امتیار در رده سوم گروه شش تیمی قرار بگیرد.

برت فن مارویک با وجود دو تساوی برابر سوریه و لبنان اطمینان دارد که امارات شانس پیروزی در دو بازی پیش رو برابر ایران و عراق را دارد.

تیم ملی امارات در دو بازی نخست خود از دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر لبنان و سوریه به ۲ تساوی ناامیدکننده دست یافت تا پس از ایران و کره جنوبی و با دو امتیار در رده سوم گروه شش تیمی قرار بگیرد.

برت فن مارویک سرمربی هلندی امارات پس از تساوی برابر سوریه از اعتماد بالایش نسبت به بازیکنان سخن گفت. امارات ابتدا نیمه اول با گل علی مبخوت که گل شماره ۷۷ ملی او بود پیش افتاد ولی در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد.

مبخوت در گل های ملی از رکورد لیونل مسی پیشی گرفت و با رکورد پله برابری کرد.

فن مارویک در مورد این بازی گفت: موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم ولی یک بار دیگر در امر گلزنی موفق نشان ندادیم و در تمام کنندگی بی‌دقت بودیم. این کمی ناامیدکننده بود. اتفاقی مشابه روز بازی با لبنان که از آن هم موقعیت گل نتوانستیم استفاده کنیم و بازی بدون گل تمام شد. با این حال از هر دو بازی می توان نکات مثبت زیادی استخراج کرد. معتقدم اگر همین روند در ایجاد موقعیت گل را ادامه دهیم، بالاخره به گل های بیشتری خواهیم رسید. ما می توانیم ایران و کره جنوبی، تیم های صدرنشین گروه را به چالش بکشیم.

فن مارویک ادامه داد: برابر سوریه وقتی پیش افتادیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم؛ چون شانس های گلزنی زیادی ایجاد کردیم. واقعا موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم کار حریف را تمام کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. از شکل بازی تیم و استراتژی‌ام رضایت دارم ولی از اینکه فرصت های گلزنی را از دست می دهیم، راضی نیستم. ما حتی می توانستیم صدرنشین گروه باشیم ولی به اندازه کافی خوش شانس نبودیم.

دو بازی بعدی امارات، ۱۵ و ۲۰ مهر برابر ایران و عراق و هر دو در خانه خواهد بود. فن مارویک در مورد پیش بینی خود از این دو بازی گفت: دشوار است بتوان پیش بینی کرد ولی من به بازیکنانم اطمینان دارم و این تیم می تواند ایران و عراق را شکست دهد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.