کد خبر : 9166 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است

 

سردار آزمون، مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی ایران تنها تا تابستان ۲۰۲۲ با زنیت قرارداد دارد و این باعث شده به بازیکنی پرطرفدار در بازار نقل و انتقالات تبدیل شود. با توجه به این که سردار آزمون از ژانویه می تواند برای انتقال آزاد با سایر تیم ها مذاکره کند، از همین حالا شایعات زیادی درباره آینده او مطرح می شود

سردار آزمون

اخیرا رسانه اسپانیایی Fichajes که صرفا شایعات نقل و انتقالاتی مطرح می کند، مدعی شد میلان علاقه ای جدی به جذب سردار آزمون دارد و این باشگاه می خواهد مهاجم ملی پوش ایران را با قراردادی پنج ساله همراه با دستمزد سالانه ۳.۲ میلیون یورویی به خدمت گیرد. در همین راستا وب سایت اسپورت ۲۴ روسیه مصاحبه ای با ریکی ماسارا، مدیر ورزشی میلان داشت و نظر او درباره انتقال سردار آزمون به روسونری را جویا شد. ماسارا در این باره گفت: سردار آزمون بازیکنی باکیفیت است اما این اخبار چیزی بیش از شایعه نیست. پنجره نقل و انتقالات بسته شده و صحبت درباره شایعات نقل و انتقالاتی بی معنی است. 

کالچو مرکاتو نیز مدعی شده فالی رمضانی، مدیر برنامه سردار آزمون در تلاش است او را به تیمی مطرح در سری آ ببرد. پیش از میلان، نام آاس رم هم مطرح شده بود. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.