کد خبر : 9169 / /
/

اخبار / اخبار ورزشی / حواشی اخبار ورزشی

استقلال تهران امشب در بازی حساس مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت.

 

در چارچوب مسابقات مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال ایران در بازی یک هشتم نهایی از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در زمین بی طرف کشور امارات میزبان تیم الهلال عربستان خواهد بود.

فرهاد مجیدی مربی استقلال

تیم استقلال بادو قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا مقابل الهلال قرار خواهد گرفت که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و همین موجب شده تا بازی دو تیم پرافتخار قاره کهن به عنوان الکلاسیکوی آسیا نام بگیرد.

آبی پوشان تهرانی که با هدایت فرهاد مجیدی پس از هم‌گروهی با الشرطه عراق، الدحیل قطر و الاهلی عربستان موفق به صدرنشینی در گروه مرگ شده بودند برای بازی امشب با تغییرات زیادی به میدان خواهند آمد

فرهاد مجیدی

در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنانی مانند شیخ دیاباته، مهدی قایدی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و همچنین محمدرشید مظاهری این تیم را ترک کردند که از بازیکنان تشکیل دهنده ترکیب اصلی بودند و بازی بدون آن‌ها به یک چالش جدید تبدیل شده است.

حضور گابریل پین ایتالیایی و همچنین بررسی ترکیب‌هایی که مجیدی پیش از این تابستان در بازی‌های رسمی به کار گرفته بود این احتمال را تشکیل داده که آبی‌ها امشب در مصاف بزرگ با الهلال با ترکیب سه دفاعه به میدان بروند.

درحالیکه سیدحسین حسینی سنگربان خواهد بود، به احتمال زیاد محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند سه مدافع مرکزی خواهند بود. بعد از جدایی ریگی اکنون زبیرنیک نفس جانشین او خواهد بود و مهدی مهدی پور و آرش رضاوند به احتمال زیاد دو هافبک میانی دیگر خواهند بود. نکته جالب در ترکیب این خواهد بود که بدون فرشید اسماعیلی آن‌ها باید بدون بازیکن طراح و بازیساز به میدان بروند.

برای هافبک‌های کناری جعفر سلمانی که از پورتیموننزه پرتغال در نقل و انتقالات به تیم ملحق شده در سمت چپ و همینطور وریا غفوری به عنوان کاپیتان در سمت راست حضور خواهند داشت. در خط حمله برای نخستین بار طی سال‌های اخیر دیگر مهدی قایدی حضور ندارد.

اکنون در کنار ارسلان مطهری به عنوان یکی از بازیکنان استقلال که سابقه زیادی در مسابقات آسیایی دارد به نظر می‌رسد امین قاسمی نژاد شانس مناسبی برای فیکس بودن در اختیار دارد اگرچه در این پست آرمان رمضانی و محمد امین آزادی هم حضور دارند.

 ترکیب احتمالی استقلال مقابل الهلال:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، زیبر نیک نفس، جعفر سلمانی، امیر ارسلان مطهری و امین قاسمی نژاد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.