کد خبر : 9372 / /
/

اخبار ورزشی| مهمترین خبرهای ورزشی| خبرهای ورزشی| اخبار نقل و انتقالات| لیگ خلیج فارس

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هم درست مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد.

بعد از استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال شایعه جدیدی درباره مدیرعامل بعدی این باشگاه مطرح شده است.

 احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال هم درست مثل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد تا دست وزیر ورزش برای انتخاب مدیرعامل جدید باز باشد. درست است که استقلالی‌ها جدایی مددی از این باشگاه را نارضایتی هواداران مطرح می‌کنند، ولی محتمل بود که روی کار آمدن دولت جدید تغییرات مدیریتی در این باشگاه رخ دهد.

به گزارش فرارو، به هر روی با استعفای احمد مددی از باشگاه استقلال موافقت شده تا بازار شایعه درباره گزینه مدیرعاملی استقلال داغ شود. در این میان، فردی که بیشترین بخت را برای مدیرعاملی باشگاه استقلال دارد سردار مصطفی آجرلو است. او همین چند وقت پیش یکی از گزینه‌های ریاست فدراسیون فوتبال بود که رقابت را به شهاب الدین عزیزی خادم واگذار کرد.

البته این برای اولین بار نیست که نام آجرلو به عنوان گزینه احتمالی مدیرعاملی استقلال مطرح می‌شود؛ قریب به ۱۰ روز پیش هم شایعه شد آجرلو مدیرعامل بعدی استقلال است، ولی حمید سجادی، وزیر ورزش، این مورد را گمانه زنی رسانه‌ای توصیف کرد و گفت که چنین موردی صحت ندارد.

حالا، اما دیدار تازه مصطفی آجرلو با وزیر ورزش به این شایعه قوت بیشتری بخشیده که استقلال تا چند روز دیگر مدیرعامل جدیدش را معرفی می‌کند و او کسی به غیر از همین سردار آجرلو نیست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.