کد خبر : 9737 / /
/

مددی انتصاب جدید گرفت.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که مدیریتش با حواشی فراوانی در این باشگاه روبرو بود از سوی وزارت ورزش و جوانان حکم گرفت!

 امروز شنبه ۶ مهرماه طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، احمد مددی به عنوان سرپرست جدید مجموعه ورزشی آزادی منصوب شد. در متن این حکم آمده است :

نظر به تعهد، تخصص و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان « سرپرست مجموعه ورزشی آزادی » منصوب می گردید. امید است در سایه الطاف الهی با بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) همگام با گام دوم انقلاب و در راستای سیاست های دولت مردمی و بهره بندی از تجربیات همکاران و صاحبنظران در اجراء وظایف مرتبط مخصوصاً در موارد زیر تمرکز و اهتمام ویژه ای مبذول و گزارش پیشرفت کار را بطور مرتب به اینجانب منعکس نمائید :

1. توجه ویژه به حفظ و نگهداری مجموعه اماکن و تأسیسات آزادی بعنوان سرمایه ملی ورزش کشور.

2. برنامه ریزی و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات به ورزشکاران و شهروندان ورزش دوست.

3. برنامه ریزی برای ارتقاء سطح درآمد مجموعه به گونه ای که در کوتاه مدت تراز درآمد و هزینه مجموعه مثبت شود.

4. برنامه ریزی و اجرائی نمودن پروژه های مشارکتی پیرامون دریاچه.

5. توجه به ارتقاء کیفیت فضای سبز و امکانات رفاهی _ تفریحی مجموعه.

6. پیگیری مستمر جهت راه اندازی هر چه سریعتر سیستم یکپارچه فروش الکترونیکی بلیت ورودی استادیوم.

7. طراحی و اجرای اولین دهکده توریستی ورزشی کشور.

8. ایجاد ورزش های همگانی با حضور آحاد مردم.

به گزارش فارس، درحالی وزارت ورزش و جوانان اقدام به انتخاب مددی به عنوان این سمت مهم گرفته که احمد مددی در دوران فعالیتش در استقلال حاشیه های زیادی را ایجاد کرد و همواره این سوال وجود دارد که چرا مدیران عاملی که در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اثرات مخربی را برجای گذاشته اند توسط وزارت ورزش و جوانان با حکم های دیگر مورد تقدیر قرار می گیرند و سمت های مهم و قابل توجه را به این دست از مدیران می سپارند!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.