کد خبر : 9771 / /
/

نشریه «سان» نگاهی به دنیای پر زرق و برق جک گریلیش و نامزدش ساشا اتوود انداخته که به سرعت تبدیل به زوج مشهور «دیوید و ویکتوریا»ی جدید می‌شوند.

این روزها در رسانه‌های انگلیس بیش از پیش جک گریلیش و نامزدش ساشا اتوود را با زوج دیوید بکام و همسر معروفش ویکتوریا مقایسه می‌کنند و بسیاری بر این باور هستند که ستاره جدید منچسترسیتی مسیری را می‌رود که ستاره سابق منچستریونایتد طی کرده است.

نشریه «سان» نگاهی به دنیای پر زرق و برق جک گریلیش و نامزدش ساشا اتوود انداخته که به سرعت تبدیل به زوج مشهور «دیوید و ویکتوریا»ی جدید می‌شوند.

وقتی صحبت از فوتبال و فشن است، یک زوج در صدر جدول خودنمایی می‌کند: «دیوید و ویکتوریا»؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که زوج طلایی دور از دسترس ویکتوریا و دیوید بکام یک رقیب جدی پیدا کرده‌اند: «ساشا و جک»!

«جک گریلیش» ستاره ۲۶ ساله منچسترسیتی و نامزد ۲۵ ساله‌اش به نام ساشا اتوود می‌توانند در بین زوج‌های فوق‌العاده و نوظهور خودی نشان بدهند. جک در یورو ۲۰۲۰ که تابستان امسال برگزار شد، نیم‌نگاهی به سبک دیوید و ویکتوریا داشت. هنگامی که بعد از بازی پیراهن تیم انگلیس خود را به میان جمعیت پرتاب کرد تعداد زیادی از مردان بزرگسال سعی در گرفتنش داشتند.

این بازی‌ساز مغرور که بخاطر انتقال ۱۱۵ میلیون پوندی‌اش از استون ویلا به منچسترسیتی گران‌ترین فوتبالیست تاریخ بریتانیا شد، آنچنان مورد هجوم هواداران قرار گرفت که مجبور شد از آپارتمان لوکس خود برود. و نامزدش ساشا که یک مدل است به تازگی اولین معامله بزرگ خود در زمینه فشن را امضا کرد.

طی کردن همان مسیر

جک در عرض چند ماه پس از انتقال تاریخی‌اش در اوج جذابیت و مشهوریت قرار گرفت. یک منبع آگاه به نشریه «سان» گفت: «جک در آپارتمانی زیبا در منچستر زندگی می‌کرد اما به تازگی هواداران زیادی بیرون آپارتمانش تجمع می‌کردند. آن‌ها گناهی نداشتند و عاشق جک بودند و فقط از او عکس و امضا می‌خواستند اما جک برای ایمنی بیشتر مجبور به نقل مکان شد.»

این قضیه بیشتر به‌خاطر ساشا بود چون گفت که در طول یورو بارها و بارها تهدید به مرگ می‌شد و روزانه بالای ۲۰۰ پیام تهدیدآمیز از سوی طرفداران بدطینت دریافت می‌کرد. سن برخی از آن‌ها خیلی کم بود و در بین‌شان نوجوانان ۱۳ ساله هم دیده می‌شد. این منبع افزود: «بعد از این تهدیدها اصلاً درست نبود که مردم آدرس آپارتمان آن‌ها را داشته باشند.» به راحتی می‌توان شباهت‌هایی بین این زوج و دیوید و ویکتوریا پیدا کرد.

جک که درست مانند بکام پیراهن شماره ۷ انگلیس را به تن می‌کند حتی موهایش را هم مانند اسطوره‌اش درست می‌کند. جک می‌گوید: «او اسطوره است. همه در انگلیس عاشقش هستند. موهایم را به تقلید از او درست نمی‌کنم. موهای من بلند است و در طول بازی خیلی عرق می‌کنم و موهایم خیس می‌شود و روی صورتم می‌ریزد. برای همین است که از هدبند استفاده می‌کنم.»

جک و ساشا در مسیری که دیوید و ویکتوریا طی کردند قدم می‌گذارند و از خانه ۱٫۷ میلیون پوندی خود در ورکستر به منچستر آمدند، جایی که بکام به مدت ۱۱ سال برای یونایتد بازی کرد.

اما در واقع در خارج از زمین است که این زوج جوان، که از دوران نوجوانی با هم دوست بودند، شبیه دیوید و ویکتوریا هستند. ساشا اخیراً قرارداد بزرگی به عنوان چهره برند فروش آنلاین «بوهو» امضا کرد. جک هم قبلاً به عنوان برای تبلیغ لباس‌های مردانه همین برند انتخاب شده بود. این پسر که به پوشیدن جوراب‌های پایین آورده شده در زمین شهرت دارد سبک خاص خودش را در لباس پوشیدن دارد. اما مانند بکام، او هم اعتراف می‌کند که در گذشته لباس‌های نه چندان جالبی هم پوشیده است. خصوصاً از پوشیدن تیشرت زرد و آبی و عینک‌های صورتی اظهار پشیمانی می‌کند و می‌گوید: «قطعاً انتخاب‌های عالی نبودند اما آن موقع فکر می‌کردم خیلی باکلاس است.»

ممکن است جک و ساشا لباس‌های ست چرمی به سبک دیوید و ویکتوریا نپوشند اما دقیقاً در همان مسیر حرکت می‌کنند. یک منبع در این باره گفت: «برخی از رفقای‌شان جک و ساشا را به شوخی دیوید و ویکتوریای جدید می‌نامند. جک در فوتبال خیلی مشهور است و هواداران زیادی دارد و اطرافیان فکر می‌کنند می‌تواند با ساشا زوج قدرتمندی را تشکیل بدهد.»

دیوید بکام

پیشنهادات بی‌پایان

وقتی تابستان امسال تصویر جک بر روی مجله «ورلد ساکر» ظاهر شد، به نظر می‌رسید که می‌تواند همزاد دیوید بکام باشد. جهان زیر پای اوست و پیشنهادات زیادی از هر سمت دریافت می‌کند، درست مانند بکام.

بکام ۴۶ ساله با برندهایی مثل آرمانی و H&M همکاری می‌کند و در کنار این‌ها قرارداد مادام‌العمر ۱۱۳ میلیون پوندی با آدیداس دارد. جک در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران انگلیس است و تحقیقات نشان می‌دهند که ماهانه بیش از ۲۰۰ هزار مرتبه نامش در گوگل سرچ می‌شود. کمپانی «نایک» اسپانسرش است و قبل از انتقال جنجالی‌اش به من‌سیتی در مرکز یک مناقشه چهارجانبه بین آدیداس، آندر آرمر، پوما و نایک قرار داشت.

ویکتوریا ۲۳ ساله بود که برای اولین بار دیوید بکام را در رختکن تیم منچستریونایتد در سال ۱۹۹۷ ملاقات کرد و به عنوان یکی از اعضای گروه پنج نفره «اسپایس‌گرلز» در آن زمان از دیوید مشهورتر بود. آن‌ها در ابتدا مخفیانه همدیگر را ملاقات می‌کردند و بعد از مدتی رابطه خود را علنی کردند. عروسی یک میلیون پوندی آن‌ها سروصدای زیادی بلند کرد و عکس‌های‌شان بر روی جلد مجلات چاپ می‌شد.

جک و ساشا هم مانند این زوج رابطه خود را در خفا شکل دادند و بعد آن را به همه اعلام کردند. ساشا در روز تولد ۲۶ سالگی جک چند سلفی به همراه او در اینستاگرامش پست کرد و نوشت: «تولدت مبارک عزیزم، همیشه دوستت دارم.» و اینگونه بود که تکلیف رابطه‌اش با جک را برای همه روشن کرد.

جک گریلیش

دیوید بکام

خطاهای دیوید و جک

اما دیوید و ویکتوریا هم مشکلاتی داشتند. ربکا لوس را به خاطر می‌آورید؟ گفته میشد که با دیوید رابطه دارد، اگرچه دیوید همیشه این موضوع را انکار کرد. اگرچه همه ما دوست داریم تا از بکام به عنوان یک گنج ملی سالم و پاک یاد کنیم اما قهرمانان هم اشتباه و خطا دارند.

او در سال ۲۰۱۹ به خاطر استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی به مدت ۶ ماه از رانندگی محروم شد. جک هم به خاطر دو بار تخلف در رانندگی در ماه مارس و اکتبر ۲۰۲۰ به ۹ ماه محرومیت از رانندگی و پرداخت ۸۰ هزار پوند جریمه محکوم شد.

اگر یک عامل دیگر در تبدیل شدن به زوج ویکتوریا و دیوید وجود داشته باشد، دوست بودن با افراد مشهور است. ماه گذشته جک در کنار اد شیرن خواننده که با دیوید و ویکتوریا هم دوست است، عکس گرفت. دیوید و ویکتوریا همچنین با برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در کل جهان رابطه دارند از کارداشیان‌ها و التون جان گرفته تا شاهزاده ویلیام. جک از طرف دیگر با اندی وایمنت در ارتباط است. اما حالا که جک و ساشا به دنبال به ارث بردن تاج بکام‌ها هستند کم‌کم باید خودشان را وارد محافل بزرگ‌تری بکنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.