کد خبر : 9888 / /
/

موعود بنیادی فر در حاشیه برگزاری کلاس دانس افزایی داوران فوتبال اظهار داشت: متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل کرونا این کلاس برگزار نشده بود.

داور فوتبال کشورمان به خانه نشینی داورانی که اشتباهات تاثیرگذار داشته باشند، واکنش نشان داد.

موعود بنیادی فر در حاشیه برگزاری کلاس دانس افزایی داوران فوتبال اظهار داشت: متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل کرونا این کلاس برگزار نشده بود. یکی از الزامات است و ما داوران نیاز داریم که این کلاس‌ها برگزار شود و از نظر آمادگی جسمانی بررسی و با جدیدترین قوانین داوری آشنا شویم تا در لیگ قضاوت بهتر و عادلانه تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تست آمادگی جسمانی هم امروز برگزار می‌شود. این تست همه ساله بوده و داورانی که شرایط خوبی نداشته باشند، نمی‌توانند قضاوت کنند.

داور فوتبال کشورمان در افزایش ۴۰۰ درصدی دستمزد داوران و اینکه چه مبلغی قرار است پرداخت شود، عنوان کرد: ما هم مانند شما از رقم خبر نداریم. سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داور وسط برای هر بازی دریافت می‌کرد و با این افزایش فکر کنم تا ۴، ۵ میلیون تومان برسد. کمک داوران احتمالا به ۳ میلیون می‌رسد. البته این نظر من است و باید دید فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.

بنیادی فر ادامه داد: این موضوع اتفاق خوبی است و باید از رئیس و دبیر فدراسیون که از داوران حمایت می‌کنند، تشکر کنیم.

وی در مورد مطالبات سال گذشته داوران گفت: ما هنوز چند هفته از مسابقات فصل قبل را دریافت نکرده ایم و امیدوارم قبل از شروع فصل جدید پرداخت کنند.

داور فوتبال کشورمان در مورد اشتباهات داوران و اینکه گفته شده برای فصل بعد اگر داوری اشتباه تاثیرگذار داشته باشد، ۶ هفته خانه نشین می‌شوند، عنوان کرد: داوری بدون اشتباه نبوده و همیشه اشتباهات تاثیرگذار وجود داشته است. امیدوارم در فصل بعد کمتر شود. بحث کمیته انضباطی و اخلاق در اواخر فصل قبل خیلی خوب بود و اگر آرامش وجود داشته باشد، در عملکرد داوران خیلی تاثیر مثبتی خواهد داشت. سیستم VAR  هم امیدواریم زودتر وارد شود و اشتباهات از بین برود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.