کد خبر : 9919 / /
/

ویدیو جنجالی دختران طرفدار فرهاد مجیدی بازیکن و مربی مشهور فوتبال که سوژه رسانه ها شده است.

ویدیو جنجالی دختران طرفدار فرهاد مجیدی بازیکن و مربی مشهور فوتبال که سوژه رسانه ها شده است.

فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است. فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است. فرهاد مجیدی یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد، برادرش فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. همسر سابق فرهاد مجیدی فرناز مؤمنی نام دارد و فرهاد مجیدی دارای دو فرزند به نام‌های تیام و امیر بردیا می‌باشد.

ویدیو طرفداران فرهاد مجیدی جنجالی شد.مانند ویدیو جنجالی که طرفداران محمدرضا گلزار حماسه آفریدند اینبار ویدیو ببینید از دو دختر طرفدار فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال.

جالب اینجاست که این طرفدار ها اندازه قد پدر خود را نمی دانستند ولی اندازه کفش و قد فرهاد مجیدی را می دانستند!

شاید باور کردنش برای ما سخت باشد که یکی همه ی زندگی اش فرهاد مجیدی شود و 15 سال فقط به او فکر کند ! انگار تنها موضوع مهم، تازه‌ترین حرف‌ها و اظهارنظرهای آن‌هاست و تنها سوژه دیدنی، آخرین عکس‌ها و فیلم‌هایشان. آن‌ها گرچه در زندگی واقعی هم توجه بیشتری از دیگران دریافت می‌کنند اما درنهایت یکی هستند مثل همه؛ با نقاطی تاریک در زندگی که نمی‌تواند سوژه عکس و فیلم باشد و با کاستی‌ها و ایرادهای کوچک و بزرگ که ربط و شباهت‌شان را به اسطوره‌ها و شوالیه‌ها تردیدپذیر می‌کند. با این همه در گوشه‌ای از حیات مجازی به لطف هوادارهایشان نقطه ثقل جهان‌اند. پشت این صفحات هواداری که عموما هم ناشناس هستند، چه کسانی قرار دارند؟ طرفداری را چطور معنی می‌کنند و حاضرند بابتش چه کار کنند؟

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.