کد خبر : 10020 / /
/

گرماتاب یکی از بهترین سیستم‌ های گرمایشی است. که در انواع مختلفی برای مصارف صنعتی، تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این گرماتاب توسط تولید کنندگان گرماتاب در ایران ساخته می‌ شود.

 

در حال حاضر شرکت‌ های زیادی در ایران هستند که شهرت بالایی داشته که سیستم‌ های گرماتاب خود را به دیگر کشورها صادر می‌ کنند. اکنون ما در ادامه‌ ی این پست به سراغ لیستی از بهترین تولید کنندگان گرماتاب در ایران رفته ایم و آن‌ ها را یکی یکی بررسی نموده ایم. پس برای آشنایی با شرکت های تولید گرماتاب در ایران در ادامه همراه ما باشید.

علت پرطرفدار شدن سیستم گرمایشی گرماتاب چیست؟

قبل از آنکه به سراغ بهترین تولیدکنندگان گرماتاب و کوره هوای گرم  در ایران برویم؛ لازم است کمی در مورد این سیستم تهویه هوا پرطرفدار بگوییم. در این باب لازم است بدانید که مکانیزم گرماتاب از گرمایش خورشید برگرفته شده است. یعنی همانطور که خورشید با تابش خود به اجسام محیط را گرم می‌ کند؛ این سیستم گرمایشی نیز با استفاده از مکانیزم تابش دمای اجسام رو به رو خود را بالا می‌ برد.

بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران برای ساخت چنین سیستمی از مشعل، لوله تابشی، فن دمنده و سیستم منعکس کننده استفاده می‌ کنند. نحوه عملکرد سیستم گرمایش گرماتاب به این شکل است که مشعل، گاز شهری را به صورت احتراق کامل می‌ سوزاند؛ سپس حرارت ایجاد شده از طریق فن به سمت لوله‌ های تابشی هدایت شده و به وسیله منعکس کننده، انرژی تابشی لوله به سمت پایین منتقل می‌ شود و در صورت برخورد انرژی تابشی با اجسام، دمای محیط بالا می‌ رود. به گفته ی تولید کنندگان سیستم گرمایشی گرماتاب، این دستگاه باید در زیر سقف، کمی رو به پایین نصب شود تا اجسام زیادی را تحت تاثیر قرار دهد. از آنجایی که این سیستم از مکانیزم گرمایش خورشیدی تبعیت می‌ کند؛ از این رو محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

کاربرد و مزیت‌های گرماتاب از زبان تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

به گفته تولیدکنندگان گرماتاب در ایران، از این سیستم گرمایشی به خوبی می‌ توان در فضای باز استفاده کرد. به طور مثال بیشتر باغ ها، رستوران های و کافی شاپ های سرباز، ویلاها و همچنین گلخانه‌ها، نمایشگاه‌ها، غرفه‌ ها و … از سیستم گرمایشی تابشی بهره می‌ برند. در واقع می‌ توان گفت که اصلی ترین مزیت گرماتاب، این است که به خوبی در مکان‌ های آزاد جواب می‌ دهد.

تولیدکنندگان گرماتاب می‌ گویند این سیستم گرمایشی به دلیل عدم تولید آلاینده و آلودگی بسیار با محیط زیست سازگار می باشد. همچنین نصب و راه اندازی آن به دلیل مستقل بودن از هر سامانه گرمایشی از جمله موتورخانه، پکیج و … بسیار آسان می‌ باشد. جالب است بدانید که به دلیل تابش مستقیم گرمای ایجاد شده به سطوح و اشیاء، در مصرف انرژی صرفه جویی شده و در سرعت بالایی اجسام گرم می‌ شود.

کاربرد و مزیت‌های گرماتاب از زبان تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

لیستی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

تا اینجا با مکانیزم گرماتاب و علت محبوبیت و مزیت‌ های آن آشنا شدیم؛ حال وقت آن رسیده تا با لیستی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران آشنا شویم و آن ها را یکی یکی بررسی کنیم. اکنون برای آشنایی با ۱۰ شرکت برتر تولید کننده گرماتاب در ایران در ادامه همراه ما باشید.

شرکت سهند سرویس، یکی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

یکی از برترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران، شرکت سهند هواساز است که کسب بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه طراحی، تولید و عرضه تمامی سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی، به ویژه دستگاه گرماتاب، محصولات خود را به سراسر ایران عرضه می‌ کند. سهند هواساز به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های صادرکننده گرماتاب، محصولاتش را مشمول ۱۵ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش نموده است.

شرکت سهند سرویس، یکی از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران

شرکت گرمایشی گرمانور پرتو

در لیست بهترین تولید کننندگان گرماتاب در ایران، نام شرکت گرمانورپرتو نیز دیده می‌ شود. این شرکت با پشتوانه بیش ۱۵ سال سابقه در امر طراحی و تولید دستگاه‌های گرمایش تابشی، محصولاتش را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش به سراسر ایران ارسال می‌ کند.

شرکت فناوران انرژی های سبز آویسا

یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران، شرکت آویسا می‌ باشد. این تولید کننده فعالیت خود را در زمینه طراحی، تولید و فروش انواع تجهیزات خورشیدی و تابشی، از سال ۱۳۸۸ در شهر اصفهان آغاز کرده است. این شرکت همانند سایر تولیدکنندگان برتر در ایران همانند سهند هواساز و گرمانور پرتو، تمامی محصولاتش را دارای گارانتی و خدمات پس از فروش کرده است.

شرکت ایران مشعل

نام شرکت ایران مشعل هم در لیست بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران جای می‌ گیرد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ با هدف طراحی، تولید و فروش سیستم‌ های گرمایشی به ویژه گرماتاب در ایران آغاز کرده است. این شرکت همانند تولیدکننده سهند هواساز محصولاتش را به خارج از کشور صادر کرده و آنها را مشمول گارانتی و خدمات پس از فروش کرده است.

شرکت گرماسان

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری گرماسان یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران است که دارای بیش از یک دهه تجربه در حوزه طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های گرمایشی می‌ باشد.

شرکت تهویه دماوند

شرکت تهویه دماوند به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم‌ های تابشی و هیتر در ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ در منطقه صنعتی تهران واقع در شورآباد آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید :  انواع سیم پیچی های الکتروموتور

شرکت نیما تهویه آرا

شرکت نیما تهویه آرا از دیگر تولیدکنندگان برتر سیستم‌ های گرمایشی و سرمایشی در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است.

صنایع تهویه گرماسرد

صنایع تهویه گرماسرد با بیش از ۲۰ سال تجربه در صنعت تولید انواع سیستم‌ های گرمایشی، کلیه محصولاتش را همراه با گارانتی چند ماه و خدمات پس از فروش ارسال به سراسر ایران عرضه می‌ کند.

شرکت تهویه اروند

شرکت تهویه اروند یکی دیگر بهترین تولیدکنندگان گرماتاب در ایران است که با کسب بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه‌ ی تهویه مطبوع در ایران فعالیت دارد.

شرکت فاران تابش

شرکت فاران تابش فعالیت خود را در حوزه طراحی و تولید سیستم‌ های گرمایشی تابشی در سال ۱۳۸۸ آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه خود قادر به صادر انواع سیستم های تهویه هوا می‌ باشد.

منبع : سهند هواساز

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.