کد خبر : 10552 / /
/

هرچه بیشتر در صنعت فناوری پیش میرویم محصولات بیشتر با کیفیت های عجیب و باورنکرنی به بازار می آیند. در عصری که فناوری و تکنولوژی حرف اول را در زمینه گسترش و توسعه انواع کسب و کارها میزند، کشورهای پیشرفته و جهان اول با تولید و فروش چنین محصولاتی سودهای کلانی به جیب میرنند.

اپل یکی از برندهایی است که در هر سال محصول جدیدی با آخرین ورژن در زمینه تکنولوژی و زیبایی به بازار جهانی عرضه میکند و عده زیادی نیز هستند که از این کالاهای جذاب و کاربردی خریداری میکنند.

  یک شرکت فناوری بسیار عظیم است که چند ملیتی بوده و در کشور آمریکا واقع شده است. خدمات Apple Inc

نرم افزاری و سخت افزاری میباشد که در هر دو حیطه بسیار عالی و پرقدرت عمل کرده است. این کمپانی از سال 1971 توسط دو رفیق به نام های استیو جابز و استیو وزنیاک تاسیس گردید که امروزه شرکای بیشتری با این برند تعامل دارند.

این شرکت با تولید برندهای متنوع در سال 2021 مخاطبان خود را به طرز عجیبی شگفت زده کرده است. محصولاتی همانند: انواع مک بوک ها با طراحی و رنگ های زیبا، Air tag، بلندگو هوشمند هومپاد، آیپد، مدل های جدید آیفون پرو مکس و مینی و همه و همه از محصولاتی هستند که در سال 2021 از ویژگی های جدیدی از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برخوردار میباشند.

برای تولید کنندگان و فروشندگان لوازم دیجیتال، بسته بندی همیشه به عنوان یک دغدغه بوده است به دلیل آنکه در گذشته اهمیت چندانی به این صنعت داده نمیشد و شاید در کل جهان یک یا دو تولید کننده برند مطرح وجود داشت که محصولاتشان را با بسته بندی به بازارعرضه میکردند.

اما امروزه با توجه به دنیای رقابتی که میان برندی های مختلف صورت گرفته است، بسته بندی محصولات دیجیتال بسیار حائز اهمیت میباشد. شما میتوانید با ورود به وبسایت های انواع جعبه سازی و کارتن سازی های متنوع از نمونه کارها دیدن کنید.

مرتبط بخوانید: نمونه کارتن و جعبه بسته بندی انواع محصولات

قبل از آنکه وارد بحث برند اپل و جدیدترین بسته بندی ها به همراه محصولاتشان شوم میخواهم درباره یکسری از نکات اهمیت بسته بندی در لوازم دیجیتال سخن بگویم.

چرا کالاهای دیجیتال به بسته بندی نیاز دارند؟

اپل

در خصوص چنین محصولاتی تولید و به کارگیری بسته بندی نه تنها لازم بلکه ضروری است، به دلیل آنکه این محصولات با توجه به ارزش خود کالا و قیمت گرانی که دارند با بسته بندی های مخصوص سالم و عاری از هر گونه آسیب به دست مشتریان میرسند یعنی وظیفه اصلی بسته بندی در حوزه لوازم دیجیتال، حفاظت و نگهداری از کالا تا زمان رسیدن به دست مصرف کننده است.

مزیت های استفاده از بسته بندی در کالاهای دیجیتال چیست؟

  1. بسته بندی به گونه ای محافظ و نگهدارنده محصولات در برابر آسیبات و ضربات خارجی است.
  2. با یک بسته بندی مناسب میتوان فروش کالا را چند برابر کرد.
  3. از طریق بسته بندی میشود اطلاعات کافی و لازم را از محصول همانند شرایط و توصیه های ضروری به مشتری منتقل کرد.
  4. با بسته بندی جابجایی و حمل و نقل آسان محصولات دیجیتالی فراهم میگردد.
  5. تصاویر درج شده روی بسته بندی نشان دهنده محصول درونی میباشد.

و عوامل دیگر که از مهم ترین آنها را ذکر کردیم، میتوانند برای یک کالا دیجیتالی بسیار حائز اهمیت باشند.

آیا همه کالاهای دیجیتالی نیاز به بسته بندی دارند؟

در جواب این سوال باید گفت بله! تمامی کالاهای دیجیتال در انواع سایزهای بزرگ و کوچک باید بسته بندی شوند به دلیل آنکه حساسیت های شدید این نوع محصولات به صدمات خارجی بسیار بالاست و هرگونه ضربه ای باعث خرابی آنها میشود.

هم چنین، در کنار موضوع سلامت کالا، داشتن جعبه و کارتن بسته بندی برای لوازم دیجیتال امنیت آنها را بالاتر میبرد. به طوری که زمانی که گوشی شما را به سرقت ببرند از طریق سریال درج شده روی جعبه امکان ردیابی آن وجود دارد.

بهترین پک های لوازم دیجیتال در سال 2021 کدامند؟

در این قسمت از مطالب برمیگردیم به عنوان مقاله یعنی بسته بندهای جذاب محصولات اپل!

اپل

برند اپل نیز از این مجرا و رقابت عقب نمانده است و علاوه بر اهمیت و ارائه به روز ترین محصولات در زمینه فناوری و تکنولوژی، محصولاتش را با جدیدترین طراحی ها و با کیفیت ترین متریال به بازار عرضه میدارد.

معمولا برای کالایی همانند گوشی موبایل و آیپد با توجه به ارزش و گران بودنشان نسبت به کالاهای دیگر از هاردباکس استفاده میشود. هاردباکس یا همان جعبه سخت با توجه به ساختاری که دارند میتواند گوشی های تلفن همراه را سالم به دست فروشندگان و مصرف کنندگان برساند. همچنین اعمال فرآیندی همانند لمینت و خدماتی مثل: سلفون، یووی و ورنی و غیره فروش محصول را دو چندان میکند.

در واقع بسته بندی کالا دیجیتال یک ابزار تبلیغاتی موثر است که تاثیر بالایی در فروش محصولات میگذارد و امروزه مردم به ظاهر کالا توجه ویژه ای دارند و هرچه بسته بندی شیک تر و لوکس تر باشد تمایل خرید در افراد بالاتر میرود.

از آنجایی که برند اپل در تمامی محصولات دیجیتالی جزء پیشتازان عرصه فناوری و تکنولوژی بوده است، برای محصولات ویژه سال 2021 بسته بندی های جذاب و منحصر به فردی تولید کرده است.

در سال 2021 بهترین بسته بندی های لوازم دیجیتال اغلب پک هایی هستند که به بهترین شکل ممکن از کالاها محافظت کرده و چاپ پذیری بالایی نیز داشته باشند تا با استفاده از طرح و رنگ های واقعی تری محصول داخل جعبه را نشان دهند.

قیمت بسته بندی محصولات دیجیتال چه قدر است؟

اگر تولیدکننده ای بخواهد به بسته بندی لوازم دیجیتال به چشم یک هزینه نگاه کند مطمئنا برند او در بازار جهانی مطرح نخواهد شد. برای مثال اپل در کنار اعمال ویژگی های جدید در سری محصولات جدیدی که وارد بازار کرده، بهترین و مناسب ترین بسته بندی ها را نیز برای کالاهایش در نظر گرفته است. قیمت بسته بندی با توجه به نوع محصول، وزن، کیفیت و ارزش کالا، نوع چاپ و طراحی تعیین میگردد.

مرتبط بخوانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

قیمت بسته بندی لوازم دیجیتال را نباید به چشم یک هزینه نگاه کرد، بلکه باید آنرا نوعی سرمایه گذاری ارزشمند طلقی کرد که سود ناشی از آن نیز به خود شرکت باز میگردد.

کلام آخر

همانطور که در این مقاله به اهمیت سود ناشی از بسته بندی محصولات دیجیتال اشاره شد، بهترین شرکت هایی که میتوانند نیازهای شما را در جهت بسته بندی های باکیفیت و زیبا لوازم دیجیتال مرتفع سازند، که دارای پرسنل متخصص در زمینه چاپ و بسته بندی باشند.

جعبه سازی و کارتن سازی های بسیاری وجود دارند که در زمینه تولید بسته بندی فعالیت میکنند که از بهترین آنها میتوان به زرین کارتن، کارتن ساز و آوین پک اشاره کرد.

کارتن سازی آوین پک با بیش از 10 سال سابقه کاری در حوزه تولید و فروش بسته بندی برای تمامی محصولات از جمله بسته بندی های لوازم الکتریکی و الکترونیکی، لوازم دیجیتال و همچنین جعبه های هاردباکس در کنار تیم مجرب طراحی ، فروش و تولید توانسته است نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب نماید. برای گرفتن مشاوره رایگان و ثبت سفارش میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

026-91001919

09125602785

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.