کد خبر : 11191 / /
/

دانلود نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی 95 96 97 98 99 1400 با پاسخنامه به صورت کامل با بهترین کیفیت دانلود مستقیم از سایت 20 بگیر.

سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌ های پزشکی

شغل فوریت‌های پزشکی از جمله شغل‌هایی است که در آن خدمات امدادی و کمک‌‌های اولیه به بیماران و مصدومان از محل حادثه تا رسیدن به مراکز درمانی ارائه می‌‌شود.

افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، همواره در طول شبانه روز در موقعیت‌های حساس و پر استرس قرار خواهند گرفت؛ بنابراین این گونه افراد همیشه باید از نظر جسمی، روحی و روانی آمادگی لازم را برای خدمت به مردم در هر شرایطی را داشته باشند.

از جمله فعالیت‌هایی که در زمینه شغل فوریت‌های پزشکی قرار دارد می‌توان به رانندگی آمبولانس، حمل بیمار یا مصدوم، کمک‌های اولیه،‌ اطلاع‌رسانی و انجام سایر خدمات طبق دستور مافوق نام برد.

بنابراین دانشجویانی که قصد تحصیل و فعالیت در این رشته را دارند، می‌بایست آمادگی فعالیت در شرایط سخت و توانایی در ایجاد ارتباط با بیمار یا مصدوم و بستگان آن‌ها را داشته باشند.

بهتر است توجه داشته باشید که پیش از انتخاب و فعالیت در این رشته، از سلامت کامل جسمی و روحی برخوردار باشید.

برای دانلود و مشاهده سوالات کامل اینجا کلیک کنید

شرایط مورد نیاز برای قبولی در رشته فوریت‌های پزشکی

همواره رشته فوریت‌های پزشکی به صورت نیمه‌متمرکز دانشجو می‌‌پذیرد و داوطلبان پس از قبولی در آزمون علمی باید در آزمون حضوری این رشته نیز شرکت کنند و در صورت داشتن توانایی‌های روحی لازم از قبیل انضباط‌ پذیری، گذشت و ایثار، اعتماد به نفس و آمادگی فعالیت در شرایط سخت و همچنین آمادگی جسمی کامل مانند عدم ابتلا به بیماری‌‌های مزمن و صعب‌العلاج مثل دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری‌های پیشرفته قلبی، صرع و بیماری‌‌های روانی در این رشته پذیرفته می‌شوند.

گفتنی است که در رشته فوریت‌های پزشکی داشتن قدرت بینایی خوب، مهارت‌های بدنی، روانی کلام و حداقل قد 170 سانتی‌ متر برای مردان و 165 سانتی متر برای زنان امدادرسانی سریع و صحیح ضروری است.

در ضمن این رشته از بین داوطلبان مرد و زن دانشجو می‌‌پذیرد.

ویژگی‌های پکیج آموزشی سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی

  • استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی
  • نظارت همیشگی و مکرر نمونه سوالات موجود در آن
  • مطابق با آخرین تغییرات سیستم آموزشی کشور
  • دارا بودن پاسخنامه معتبر
  • طراحی شده توسط متخصصین مجرب 
  • تکرار مکرر نکات مهم
  • شرکت در آزمون‌ها متعدد
  • دارا بودن سوالات اصلی سالیان گذشته
  • تثبیت نکات مهم به صورت عمقی در ذهن داوطلبان
  • به کارگیری شیوه صحیح آموزشی
  • آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش جهت مطالعه و فراگیر مطالب آموزشی
  • آگاهی از سطح و نوع سوالات

پکیج آموزشی سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی

امروز پکیج‌های آموزشی بسیار متعددی جهت مطالعه و آشنایی با سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی در بازار وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می‌شود پیش از تهیه این پکیج‌های آموزشی اطلاعات کافی درمورد آن‌ها به دست آورید.

پکیج آموزشی سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی یکی از پرطرفدارترین پکیج‌های نمونه سوالات موجود در بازار است.

به همین دلیل تهیه نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی به تمامی افرادی است که خواهان شرکت در آزمون استخدامی فوریت‌های پزشکی هستند، توصیه می‌شود.

نحوه‌ی طراحی این نمونه سوالات به کار رفته در این پکیج آموزشی به شیوه‌ای است که دیگر با استفاده از آن نیازی به استفاده از جزوه‌ها و کتاب‌های متنوع و گوناگون نخواهید داشت.

همچنین پکیج آموزشی نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی به افرادی که فرصت کافی برای خواندن مطالب آموزشی ندارند، کمک خواهد نمود تا به خوبی مطالب را بیاموزند.

این نمونه سوالات، مجموعه‌ای از سوالات پرتکرار و مهم آزمون‌های استخدامی فوریت‌های پزشکی را از شما به صورت مرحله به مرحله امتحان خواهد گرفت.

مهم‌ترین ویژگی این پکیج آموزشی در این است که داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی فوریت‌های پزشکی با تهیه این پکیج آموزشی و سپس پاسخ به سوالات کاربردی موجود در این پکیج، به راحتی قادر خواهند بود تا خود را محک بزنند و از میزان و سطح آمادگی خود جهت شرکت در آزمون‌ استخدامی فوریت‌های پزشکی آگاهی یابند.

توجه داشته باشید که برای اینکه آمادگی و عملکرد بهتری در پاسخگویی به سوالات داشته باشید، بهتر است پیش از استفاده از این نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی، مروری بر مطالب درسی خود داشته باشید.

منابع نمونه سوالات استفاده شده در تهیه این پکیج آموزشی برگرفته از آزمون‌های استخدامی فوریت‌های پزشکی در سال‌های پیشین است. به همین جهت متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی با استفاده از این نمونه سوالات، با نوع سوالات طراحی شده در آزمون‌ استخدامی فوریت‌های پزشکی آشنا خواهند شد.

سخن آخر

امروزه دغدغه بسیاری از افراد به خصوص جوانان کسب و فعالیت در یک شغل مناسب و پر درآمد است.

از آنجا که اشتغال در زمینه فوریت‌های پزشکی از جمله شغل‌های دارای بازار کار تضمین شده است از مزیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین رو بسیاری از افراد خواهان تحصیل در این رشته هستند. اما در کنار تضمین شغلی آن، فوریت‌های پزشکی از شغل‌های پر چالش و استرس‌زا به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان به این رشته برای تضمین قبولی و کسب این شغل نیازمند به یک پکیج آموزشی مناسب هستند. ما در اینجا به شما پکیج آموزشی نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی را پیشنهاد خواهیم داد.

پکیج آموزشی نمونه سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی از جمله کامل‌ترین و جامع‌ترین پکیج‌های آموزشی رشته فوریت‌های پزشکی موجود در بازار است.

نمونه سوالات طراحی شده در این پکیج آموزشی به گونه‌ای هستند که داوطلب با آگاهی از سطح و نوع سوالات، قادر خواهد بود تا تمامی نکات و مطالب مهم را آزمون‌ها را در برگیرد. 

بنابراین استفاده از پکیج آموزشی سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت‌های پزشکی بهترین گزینه جهت کسب آمادگی و شرکت در آزمون‌ استخدامی فوریت‌های پزشکی به شمار می‌آید.

چند مورد از سوالات کاردانی به کارشناسی فوریت های پزشکی:

هالوپریدول در کدام یک از موارد زیر به هیچ موجه نباید مورد استفاده قرار گیرد؟

۱) آلزایمر

۲) اپی لپسی

۳) پارکینسون

۴) بیماری کرونر قلبی

 کدام ویژگی یک بنزودیازپین برای پایان دادن به یک حمله تشنجی مطلوب تر است؟

۱) اثر سریع و کوتاه

۲) اثر سریع و طولانی

۳) اثر تدریجی و کوتاه

۴) اثر تدریجی و طولانی

 خانم ۳۰ ساله ای با سابقه قلبی بیماری قلبی، بطور ناگهانی دچار درد شدید و پاره کننده قفسه و پشت شده است. علائم حیاتی و نوار قلب تکته خاصی ندارد. اقدام مناسب کدام است؟

۱) تجویز ضد درد و توصیه به مراجعه شخصی به مرکز قلب

۲) تجویز ضد درد و توصیه به مراجعه سرپایی به متخصص قلب

۳) تجویز ضد درد و انتقال هر چه سریعتر به نزدیک ترین مرکز دارای امکانات جراحی قلب

۴) تجویز ضد درد و انتقال هر چه سریعتر به نزدیک ترین مرکز درمانی

وب سایت 20 بگیر

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.