کد خبر : 11390 / /
/

آیا می دانستید که ماه تولد تاثیر بسیار زیادی روی افراد دارد و حتی می تواند رفتار آن ها را بعد از ازدواج تا حدی مشخص کند؟

 

آیا میدانید ماه تولد بخش عمده ای از رفتار های شمارا مشخص می کند؟ با توجه به ماهی که در آن به دنیا آمدید بسیاری از رفتار های شما قابل پیش بینی است.

آیا می دانستید که ماه تولد تاثیر بسیار زیادی روی افراد دارد و حتی می تواند رفتار آن ها را بعد از ازدواج تا حدی مشخص کند؟ به همین دلیل در این قسمت قصد داریم در مورد مردان متولد ماه های مختلف و نوع برخورد آن ها در زندگی مشترک صحبت کنیم تا بفهمید که شوهران ماه های متفاوت سال، چه رفتار هایی دارند.

متولدین فروردین

فروردین ماهی ها شوهرانی کاملاً صادق هستند و صداقت برای آن ها در رابطه بسیار مهم است. اگر سعی کنید با کمال صداقت با آن ها رفتار کنید، خیلی زود به شما اعتماد می کنند و هنگامی که با شما هستند، همه کارت ها و گزینه های خود را روی میز می گذارند. صداقت این مردان می تواند زبان زد همه مردان در ماه های مختلف باشد.

او به شما اعتماد می کند و هرگز در مورد علت کار هایی که انجام داده اید، از شما سوال نمی کند و خودش همه چیز را می داند.

متولدین اردیبهشت

مرد اردیبهشتی همسری وفادار است. زمانی که تصمیم می گیرد در کنار شما باشد تا آخر عمر این کار را انجام می دهد؛ حتی اگر زندگی شما سخت و دشوار باشد. او جا نمی زند و می داند که قابل اعتماد بودن و خیانت نکردن، چقدر اهمیت دارد و اصول اخلاقی به او اجازه کار های منفی را نمی دهد.

او آن قدر وفادار است که انگار هر هفته احساس می کنید تازه با هم ازدواج کرده اید. او هرگز شخصیت شما را پایین نمی آورد و دوست ندارد کسانی را که به آن ها عشق می ورزند، ناامید کند و اگر عاشق شما باشد، قطعاً این موضوع را ابراز می کند.

خرداد

مرد خرداد ماهی به شدت با محبت است. او نه تنها محبت خود را با بوسه و آغوش نشان می دهد، بلکه واقعاً در عمل این موضوع را به شما اثبات می کند و شما را سرشار از عشق خواهد کرد. او به گونه ای رفتار می کند که با خودتان فکر می کنید زیباترین مدل جهان هستید؛ حتی اگر خیلی ژولیده و شلخته از خواب بیدار شده باشید. او بهترین راهنمای شما است و خیلی زیاد از شما تعریف و تمجید می کند.

تیر

مرد تیر ماهی احساساتی است و نباید به احساساتش ضربه بزنید. اگر سالگرد ازدواجتان نزدیک باشد، او زودتر از شما خودش را آماده می کند و همیشه کوچکترین لحظه هایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اید را به یاد دارد. اگر هم به دلایلی آن را فراموش کند، شاید آن قدر از دست خودش عصبانی و ناراحت شود که اشکش سرازیر شود. او به شدت احساساتی است و می داند که چگونه باید از قلب شما محافظت کند.

تا جایی که بتواند شما را غافلگیر می کند و همیشه راه های جدید برای انجام این کار پیدا می کند. این که مقابل دیگران احساساتش را ابراز کند، اصلاً برایش سخت نیست.

مرداد

مرد مرداد مردی شجاع و دلیر است و شما را یاد شخصیت های شجاع سریال های ابر قهرمانی می اندازد و شبیه به شوالیه ها رفتار می کند. زمانی که در کنار او هستید؛ هرگز احساس ترس و نا امنی نخواهید داشت. او هر کاری را می کند تا از شما محافظت شود. شجاعتش او را شبیه به یک ابرقهرمان کرده است، او از انجام هیچ کاری عقب نمی کشد و از هیچ چیز نمی ترسد.

شهریور

مرد شهریور ماهی به شدت سخت کوش است. او نمونه بارز یک انسان موفق است؛ زیرا برای چیزی که می خواهد تلاش می کند. او همیشه تداوم و ثبات دارد و انگیزه را در شما ایجاد می کند. او از سپری شدن لحظات سخت ترسی ندارد. در کارهایش دچار شک و تردید نمی شود و اگر اتفاقی در زندگی بیفتد، او سخت کوشی کرده و تمام تلاشش را می کند تا همه چیز را حل و فصل کند و شرایط را بهتر سازد. اگر مرد شهریور ماهی به شما قول دهد، حتماً هر طور شده به آن عمل می کند.

مهر

مرد مهر ماهی دیپلماتیک است. معمولاً کسی با این مردان دعوا نمی کند. او خیلی شیک رفتار می کند و عادل است. به دنبال تعادل می گردد و تقریبا می توان گفت که کسی از او متنفر نیست. دیپلماسی او مدام آپدیت می شود. این مرد باهوش است و می داند که با صداقت می تواند به هر چیزی که می خواهد برسد. یک رابطه آرامش بخش با مرد مهرماهی در انتظار شماست. او نه تنها همسر خوبی است، بلکه برای مادرش هم بهترین مرد دنیا است.

آبان

مرد آبان ماهی مردی با انگیزه است. شما را وارد بعد جدیدی از رابطه رمانتیک می کند که هرگز نمی دانستید تا قبل از این هم وجود داشته است. او هرگز خسته کننده نخواهد شد و تضمین می کند که رابطه پرتنوعی را در کنار او تجربه خواهید کرد.

رابطه را شبیه به یک ماجراجویی عاشقانه می کند که فقط در رمان ها می توانید آنرا بخوانید. او همیشه به شما یادآوری می کند که برای ادامه زندگی انگیزه و شور و اشتیاق دارد.

اگر می خواهید یک مرد را تماما برای خودتان داشته باشید، بدانید که مرد آبان شما را به این هدف می رساند.

آذر

مرد آذر ماهی مردی خوش بین است و همیشه طرف مثبت قضیه را می بیند. حتی اگر پیدا کردن نقطه مثبت برایش سخت باشد. او به شما اعتماد بنفس می دهد که در رابطه بهترین باشید. هنگامی که اشتباهی رخ می دهد، او شبیه به یک نور و روشنایی عمل می کند تا به شما نشان دهد که همه چیز تیره و تاریک و وحشتناک نشده است و فرصت وجود دارد.

مثبت نگری زیاد او به شما شور و انگیزه می دهد و باعث روشن تر شدن کل دنیا می شود. اگر شما احساس خوبی نداشته باشید، می داند که چگونه حال تان را خوب کند. مرد آذر ماهی مردی مستقل است اما برای شما هم به اندازه کافی زمان می گذارد.

دی

مرد دی ماهی خانواده دوست است. هیچ چیز برای او مهم تر از عشق داخل خانواده نیست. او می داند که روابط بسیار اهمیت دارد. همیشه سخت تلاش می کند تا مطمئن شود که همه چیز در رابطه سر جای خودش قرار گرفته است. احساس او نسبت به خانواده احساسی مثبت و وصف نشدنی است. او به خوبی اولویتش را می داند و به شما نشان می دهد که چه قدر برایش مهم هستید.

بهمن

مرد بهمن ماهی صبور است. او هرگز عصبانی نمی شود و با شما وارد جنگ و جدل نخواهد شد. صبوری او زبان زد خاص و عام است و نمونه بارز آرامش است. پایداری و مقاومت بالایی دارد. او زود خسته نمی شود و سریع عصبانی نمی گردد. او همیشه برای کمک به شما آماده است. هرگز با شما خشن رفتار نمی کند و به شما احساس امنیت می دهد. اگر به دنبال کسی هستید که کل زندگی تان را در کنارش سپری کنید، بدانید که مرد بهمن ماهی بهترین است.

اسفند

مرد اسفند ماهی از خود گذشتگی دارد. همیشه دست یاری به شما می دهد. او خیلی فکر می کند و دوست دارد که با کارهایش شما را خوشحال کند؛ حتی اگر خوشحالی تان خیلی باب سلیقه او نباشد. اما بدون هیچ چشمداشتی این کار را برایتان انجام می دهد.

از خودگذشتگی او اعجاب انگیز است و شاید شما را متعجب کند. معمولاً عشقش پایدار است و خیلی دیر از بین می رود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.