کد خبر : 11398 / /
/

منوچهر امان‌اللهی گفت: با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش کشف جسد ماموران در محل حضور یافته و جسد مردی را مشاهده کردند که به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح بر روی بدن او مشخص بود

 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ازوقوع قتل در شهرستان کوهرنگ و دستگیری قاتل در کمتر از ۱۰ ساعت خبر داد.

منوچهر امان‌اللهی گفت: با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش کشف جسد ماموران در محل حضور یافته و جسد مردی را مشاهده کردند که به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح بر روی بدن او مشخص بود.

    فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: از همان دقایق اولیه گروهی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و کمتر از ۱۰ ساعت پس از وقوع این حادثه یک نفر را در ارتباط با این پرونده شناسایی کردند.

 

    وی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی متهم طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجویی اولیه به قتل اعتراف کرد.

   امان‌اللهی با بیان اینکه انگیزه وقوع قتل مسائل شخصی و خانوادگی بود، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای اقدامات قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.