کد خبر : 11429 / /
/

صرافی آبان تتر یک صرافی ایرانی معتبر است که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. این صرافی از سال 1397 فعالیتش را به عنوان یک بازار معاملاتی برای ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. آبان تتر همان‌طور که از اسمش پیداست ابتدا فقط به خرید و فرو تتر (دلار) می‌پرداخت و روی این زمینه متمرکز بود. اما پس از مدتی بستری را در برای خرید انواع ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی برای کاربرانش فراهم کرد. این صرافی توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف تأسیس شد و تیم توسعه‌دهندهٔ خود را از بهترین متخصصین این حوزه تشکیل داد.

 این صرافی یک صرافی متمرکز است. یعنی صرافی به عنوان رابط، بین فروشند و خریدار قرار می‌گیرد و نقدینگی مورد نیاز را برای کاربران فراهم می‌کند. در صرافی متمرکز آبان تتر، صرافی به عنوان شخص ثالث در معاملات حضور پیدا می‌کند تا از این طریق بتواند بر روی معاملات نظارت داشته باشد.

صرافی متمرکز آبان تتر بر خلاف صرافی‌های غیر متمرکز، سیستم پشتیبانی قوی دارد و در صورت بروز مشکلات فنی برای کاربران، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را رفع می‌کند. شما برای اینکه بتوانید از خدمات این صرافی استفاده کنید، نیاز است که ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید و اطلاعات مورد نیاز را در حساب خود ثبت کنید. برای ثبت نام در این صرافی به اطلاعاتی نظیر عکس کارت ملی، عکس کارت بانکی که قصد معامله با آن را دارید و عکس خودتان، احتیاج دارید. پس از احراز هویت می‌توانید انجام معاملات با ارزهای دیجیتال را آغاز کنید.

آبان تتر یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است. این یعنی این صرافی می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد. آدرس صرافی آبان تتر www.abantether.com میباشد.

نمایی از صفحه اصلی سایت صرافی آبان تتر

7 دلیل برای انتخاب صرافی آبان تتر

1.تنوع بالای ارزهای دیجیتال

یکی از اولین دلایلی که برای انتخاب صرافی آبان تتر می‌توان مطرح کرد، تنوع بسیار بالای این صرافی در ارائهٔ ارزهای دیجیتال مختلف است. این صرافی هم اکنون نزدیک به 220 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کنند. آبان تتر گروه بزرگی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین ارزهای دیجیتال را در صرافی خود گرد هم آورده است و این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند انتخاب‌های زیادی برای انجام معاملات خود داشته باشند. شما از کوین‌های معروف گرفته تا توکن‌های NFT و قابل معاوضه را می‌توانید از این صرافی خریداری کنید.

 در ادامه فهرستی از ارزهای موجود در آبان تتر را برای شما لیست کرده‌ایم که با مطالعهٔ آن می‌توانید از تنوع بی نظیر ارزها در این صرافی کاملاً مطمئن شوید:

تتر (USDT) / بیتکوین (BTC) / اتریوم (ETH) / ریپل (XRP) / چین لینک (LINK) / بایننس کوین (BNB) / ارزدیجیتال دات (DOT) / بیتکوین کش (BCH) / لایتکوین (LTC) / ای او اس (EOS) / کاردانو (ADA) /ترون (TRX) / تزوس (XTZ) / یو اس دی کوین (USDC) /استلار (XLM) / رمز ارز مونرو (XMR) /آیوتا (IOTA) / نئو (NEO) / یرن (YFI) / اتوم (ATOM) / یوما (UMA) /وی چین (VET) / دش (DASH) / زد کش (ZEC) / اس ان ایکس (SNX) / او ام جی (OMG) / اونتولوژی (ONT) / اونتولوژی گز (ONG)/ میکر (MKR) / کامپاند (COMP) / ترو یو اس دی (TUSD) / تتا (THETA) / الگو (ALGO) / بت (BAT) / اف تی ایکس (FTT) / زیرو ایکس (ZRX) / دوج کوین (DOGE) / بیت تورنت (BTT) / کوساما (KSM) / دیجی بایت (DGB) / رن (REN) / بایننس یو اس دی (BUSD) / بایننس یو اس دی (BUSD) / لوپرینگ (LRC) / آیکون (ICX) / سوشی سواپ (SUSHI) / یونی سواپ (UNI) / پنکیک سوآپ (CAKE) / شیبا (SHIB) / اینترنت کامپیوتر (ICP) و ده ها ارز دیجیتال دیگر.

2.سرعت بالا در انجام تراکنش‌ها

در این صرافی به دلیل وجود بیش از 40 هزار کاربر فعل، لیست خرید یا فروش در دفتر سفارشات به سرعت پاسخ داده می‌شود و تراکنش‌ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شوند. زیرا همان‌طور که میدانید در صرافی‌های متمرکز هرچقدر تعداد معامله گران بیشتر باشد، تراکنش‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شوند. شما در آبان تتر می‌توانید طعم تجربهٔ معاملات سریع را بچشید و در کوتاه ترین زمان ممکن معاملاتتان را انجام دهید.

3.پشتیبانی 24 ساعته برای کاربران

آبان تتر امکان پشتیبانی 24 ساعته را برای کاربران خودش فراهم کرده است. معامله گران می‌توانند در هر ساعتی، در هر روزی از هفته که مشکلی برایشان ایجاد می‌شود با پشتیبانی آنلاین به صورت تلفنی یا با استفاده از چت در ارتباط باشند. این امکان حتی در روزهای تعطیل هم برای کاربران آبان تتر فراهم است. ضمناً اگر تازه کار هستید می‌توانید با کمک پشتیبانی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به آسانی احراز هویت کنید و پس از تأیید پشتیبانی به انجام معاملات خود بپردازید و یا در وبلاگ آبانتتر آموزش ارز دیجیتال ببینید.

4.امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت حضوری

کاربران آبان تتر در صورت تمایل می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را به صورت حضوری خرید و فروش کنند. کافی است با مراجعه به دفتر آبان تتر به آدرس تهران، هروی، خیابان گلستان پنج، خیابان فرید، کوچه فرود غربی، ساختمان سامان 2، پلاک 28 واحد 11 در روزهای کاری، درخواست خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را به صورت حضوری مطرح کنید.

5.امکان انجام معاملات بدون محدودیت

شما در صرافی آبان تتر می‌توانید هر تعداد تراکنشی را که مد نظرتان است انجام دهید. در این صرافی هیچ سقفی برای انجام تراکنش‌ها وجود ندارد. در این صرافی روزانه هزاران معامله انجام می‌شود و هیچ حد مجازی برای سقف تراکنش‌ها در نظر گرفته نشده است. این عدم محدودیت هم برای تعداد تراکنش‌ها در نظر گرفته شده است هم برای مبلغ معامله.

6.امکان انتقال داخلی رمز ارز

شما با استفاده از صرافی آبان تتر می‌توانید هر تعداد رمز ارز داخلی که مد نظرتان است را بدون هیچ گونه محدودیتی انتقال دهید. نکته ی جالب­تر این است که این امکان برای کاربران آبان تتر بدون پرداخت هیچ کارمزدی فراهم شده است.

7.اعلام لحظه‌ای قیمت‌های 220 ارز دیجیتال

همان‌طور که گفتیم در صرافی آبان تتر بیشتر از 200 ارز دیجیتال فهرست شده است. شما می‌توانید با باز کردن صفحهٔ سایت صرافی آبان تتر، به صورت لحظه‌ای از قیمت ارز دیجیتال مورد نظرتان آگاه شوید. ضمناً میتوانید با استفاده از نمودار جهانی که در قیمت خرید و فروش برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود، کندل‌ها و تغییرات قیمتی را در لحظه و در تایم فریم‌های مختلف مشاهده کنید. این قابلیت، امکان تحلیل تکنیکال را پیش از خرید یا فروش ارز دیجیتال برای شما فراهم می‌آورد.

22

و در آخر

شما در صرافی آبان تتر می‌توانید با شارژ کردن حساب خود با استفاده از ارز فیات ریال، هر ارز دیجیتالی که مد نظرتان است را خریداری کنید. به دلیل بالا بودن تعداد کاربران فعال در این صرافی، فروختن ارزهای دیجیتال مورد نظرتان هم در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. اگر به دنبال یک صرافی مطمئن و کم دردسر می‌گردید، آبان تتر بهترین انتخاب برای شماست. با انتخاب آبان تتر، فرصت تجربهٔ سریع و امن را در خرید و فروش ارز دیجیتال را از آن خود کنید.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.