کد خبر : 11444 / /
/

مونا فرجاد متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران است .

مونا فرجاد عکس جدیدی را در کنار یکی از نوازنده های معروف در خانه شان منتشر کرد. مونا فرجاد یکی از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون است. مونا فرجاد و خواهرش مارال هر دو، از هنرمندان مطرح کشور هستند. مونا فرجاد فعالیت گسترده ای در فضای مجازی داد. ازدواج مونا فرجاد جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد. اما مارال فرجاد ازدواج نکرده است.

مونا فرجاد

 

 مونا فرجاد با انتشار این عکس نوشت:«به زودی کاری تازه همراه با علی قمصری عزیز »

 

 

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

متولد : ۲۵ فروردین ۱۳۶۴ تهران

محل زندگی : تهران

پیشه : بازیگر

سالهای فعالیت 1382 تاکنون

تحصیلات : لیسانس اقتصاد نظری

والدین : جلیل فرجاد پدر

خواهر : مارال فرجاد

مونا فرجاد و بیوگرافی اش

مونا فرجاد متولد فروردین ماه سال 1363 در تهران است، وی دختر کوچک جلیل فرجاد است و فارغ التحصیل رشته اقتصاد نظری است ، وی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا مکرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقف ایجاد کرد تا اینکه در 18 سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته از جمله سریال ساختمان پزشکان و فیلمهای عاشق ، خسته دلان و در حال حاضر در سریال بوی باران.

جلیل فرجاد نیز زادۀ 1331 در مرند بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی اش لیسانس بازیگری و کارگردانی است. اولین تجربهٔ سینمایی اش فیلم بازداشتگاه در سال 1361 بود. وی پدر مارال فرجاد و مونا فرجاد از بازیگران جوان است.

مونا فرجاد

با حضور دخترانم در بازیگری مخالف بودم

مونا: فروردین ماهی هستم و در تهران به دنیا آمده‌ام، فارغ‌التحصیل اقتصاد نظری می‌باشم. فقط یک خواهر دارم و فرزند دوم خانواده هستم. یک خانواده‌سبز هنری دارم که در راس آن پدرم جلیل فرجاد و مادرم قرار دارد و بعد هم مارال و من. پدرم تحصیلکرده رشته کارگردانی است ولی من و خواهرم در رشته‌هایی غیر از بازیگری و کارگردانی تحصیل کرده‌ایم. مادرم هم حسابدار بوده‌اند و در امور هنری فعالیت ندارند. از سن دو سالگی به همراه پدرم در سریال «بهاران» حضور یافتم که اتفاقا نقش پدرم را هم خود ایشان بازی می‌کردند. بعد از آن هم در کارهای زیادی به عنوان بازیگر کودک حضور داشتم ولی مدتی در کارهایم وقفه افتاد و کار نکردم؛ از ۱۸ سالگی به بعد دوباره فعالیتم را بیشتر کردم و تاکنون در کارهای زیادی به ایفای نقش پرداخته‌ام.

پدر: از ابتدا با حضور دخترانم در عرصه هنر مخالف بودم چرا که حرفه ما به نوعی امنیت شغلی ندارد و با مشکلات فراوانی روبه‌روست، به همین دلیل دوست نداشتم هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌ام وارد این حرفه بشوند، اما مارال و مونا از کودکی با من همراه بودند و با تمام مسایل بازیگری آشنایی پیدا کردند و همین باعث شد که به مرور وارد این عرصه شده و پیشرفت کنند؛ البته شاید هم علاقه شدید من به بازیگری سبب شد که آنها حرفه من را پیش بگیرند. به نوعی این علاقه موروثی بوده است؟!

مونا فرجاد و خوشجالی فوتبالی

لحظه ای که استقلال در بازی ای گل می خورد، شادی می کنم وقتی استقلال در یک بازی گل می خورد، خیلی زیاد ذوق می کنم و خوشحال می شوم و ممتد داد می زنم گـــل گـــل…

من یک پرسپولیس تمام عیار هستم.

ارتباط مونا فرجاد  با مارال

من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم.

از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم الان هم بیشترین وقتم را با او می گذرانم.

مونا فرجاد

نویسندگی مونا فرجاد

در کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارم.

شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس‌ های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم.

دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم.

چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم.

خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم.

خواهرانه های ما

در هر شغلی رقابت وجود دارد و این موضوع کتمان‌ ناپذیر است.

اصلا اگر رقابت وجود نداشته باشد پیشرفتی هم حاصل نمی‌شود اما همواره سعی‌ مان بر این بوده که رابطه خواهری‌ مان بر همه چیز از جمله همکار بودن و هم شغل بودن‌ مان مقدم باشد. بابا همیشه به ما می‌ گفت :

اگر قرار باشد نقشی را مونا بازی نکند پس چه بهتر که مارال بازی کند، چون اگر هم مارال بازی نکند، شخص دیگری آن نقش را بازی خواهد کرد.

فیلم های سینمایی

● عاشق (۱۳۸۵)

● قرار بعدی همان‌ جا (۱۳۹۲)

● متل قو (۱۳۹۱)

سریال‌ ها

● آرام می گیریم

● ساختمان پزشکان

● خسته دلان

● بوی باران

● خاتون

● خوش‌رکاب

● خوش غیرت

● مزرعه آفتابگردان

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.