کد خبر : 11625 / /
/

گرچه وحید امیری قراردادش با پرسپولیس را ۳ فصل تمدید کرده و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست اما بازیکنانی را سراغ داریم که با همین شرایط از این تیم جدا شده اند.

 

شنیدیم یک باشگاه اماراتی برای نیم فصل پیشنهاد اغوا کننده و سنگینی به وحید امیری داده اما این بازیکن آن را رد کرده است.

گرچه وحید امیری قراردادش با پرسپولیس را ۳ فصل تمدید کرده و بدون اجازه این باشگاه قادر به جدایی نیست اما بازیکنانی را سراغ داریم که با همین شرایط از این تیم جدا شده اند.

آچار فرانسه پرسپولیس به خاطر درخشش در تیم ملی ایران لقب ستاره گرفته و برهمین اساس مورد توجه کشورهای حاشیه خلیج فارس و تیمی پولدار از کشور امارات قرار گرفته است اما...

به قول سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان تهرانی، باشگاه پرسپولیس باید قدر وحید امیری را بیشتر بداند.

بازیکنی که رفتاری کمتر دیده شده از سوی یک بازیکن پرسپولیس (یا استقلال) می‌گوید: جا دارد از هواداران بزرگ پرسپولیس عذرخواهی کنم. رفتن من رفتن خوبی نبود و شاید این اولین بار است که من این را با صراحت می‌گویم و شاید همین قضیه هم باعث شد من اتفاقاتی بر خلاف چیزی که مدنظر خودم بود برایم رخ بدهد. نه اینکه آه هوادار باشد. آنها با این قضیه کنار آمدند اما من خودم کنار نیامدم که چطور رفتی و تیمت نفرات کمی در آن فصل سخت داشت و پنجره بسته بود و اینها باعث شد در طول یک سالی که من در ترکیه بودم مدام یه این قضیه فکر می‌کردم.

حالا او نه در حرف بلکه در عمل هم ثابت کرده است دلش با پرسپولیس است و می‌خواهد در این تیم بماند.

شاید آن زمان بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هر بازیکن دیگری هم در سن ۳۰ سالگی (همسن وحید امیری) بود از آخرین فرصت برای لژیونر شدن در اروپا استفاده می‌کرد و به ترکیه می‌رفت اما این فوتبالیست پهلوان صفت هنوز بابت یک رفتار و تصمیمی حرفه ای خاضعانه عذرخواهی می‌کند.

شاید هربازیکن دیگر پرسپولیس بود با شنیدن پیشنهاد اماراتی‌ها دست و پایش را گُم کرده یا به هر ترفندی برای جدایی متوسل می‌شد اما وحید امیری هر کسی نیست.

گفتنی است؛ وحید امیری درحالی پیشنهاد وسوسه انگیز اماراتی‌ها را رد کرده که به گفته خودش (در یک برنامه تلویزیونی) تنها ۵ درصد در فصل جاری دریافتی داشته است!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.