کد خبر : 11714 / /
/

تیم فوتبال استقلال روزگذشته در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا چهارمین تساوی متوالی این تیم در دیداری تماشایی و در آبادان مقابل نفت رقم بخورد.

استقلال در شرایطی روز گذشته به چهارمین تساوی‌اش در آبادان دست یافت که این هفته باید میزبان پرسپولیس در دربی 97 باشد

تیم فوتبال استقلال روزگذشته در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در مصاف با صنعت نفت آبادان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا چهارمین تساوی متوالی این تیم در دیداری تماشایی و در آبادان مقابل نفت رقم بخورد.

این تساوی در شرایطی بدست آمد که استقلال از هفته چهارم  تا هفتم مقابل تیم‌های (نساجی مازندران، فجرسپاسی، تراکتور، ذوب‌آهن، هوادار) تنها موفق به کسب 4 امتیاز شده است. جدا از آن آبی‌پوشان درست مانند هفته‌های گذشته در بازی مقابل صنعت‌نفت هم فرصت‌های فراوانی را برای گلزنی از دست دادند. تا آبادان را با یک امتیاز ترک کرده، خودشان را آماده دربی حساس با پرسپولیس کنند.

استقلال حالا در شرایطی به استقبال دربی می‌رود که از هفت دیدار گذشته‌اش 3 برد و 4 مساوی کسب کرده با 13 امتیاز از صدر فاصله گرفته و دیگر فرصت اشتباه ندارد.   

جالب‌تر اینکه استقلال با نظر کامل «فرهاد مجیدی» بسته شده، و بازیکنان خارجی مدنظر این مربی هم جذب شده‌اند. مهم‌تر اینکه قرارداد فرهاد به مدت 3 سال با استقلال تمدید شده است. از زمان حضور آجورلو در استقلال مجیدی بارها اعلام کرده، آرامش لازم را دارد. با این تفاسیر انتظار می‌رفت  که آبی‌پوشان نتایج بهتری در لیگ کسب کرده  وجایگاه بالاتری قرار بگیرند. هواداران استقلال در فصل جاری انتظار قهرمانی دارند. همین موضوع باعث شده بعضی کارشناسان اذعان کنند تیم مجیدی فاقد تاکتیک لازم و صرفاً به خاطر محبوبیتش به نیمکت استقلال تکیه زده است. 

 آبی‌پوشان درشرایطی روز شنبه میزبان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهند بود. که این دیدار برای شاگردان مجیدی از لحاظ حیثیتی و ارتقا جایگاه استقلال در جدول اهمیت بالایی دارد. دیگر رقبای لیگ برتری هم به انتظار بازی دربی هستند تا بتوانند موقعیت بهتری در جدول کسب کنند. با این اوصاف دربی برای مجیدی و شاگردانش حسابی پرفشار و استرس است. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.