کد خبر : 12391 / /
/

 

امروزه چاپ لیبل سی دی، بعنوان یک راه تبلیغاتی، یکی از ابزارهای اطلاع رسانی و خدماتی نوین به مشتریان در جهت انتقال اطلاعات میباشد.

لیبل سی دی در واقع همان طرح دایره ای مانند است که روی سی دی ها قرار میگیرد. در حال حاضر بصورت چاپ شده و گاهی مواقع بر حسب نیاز بر روی سی دی وجود دارد تا بتواند اطلاعاتی که مربوط به محتوای سی دی و یا برند مورد نظر است را به نمایش بگذارد.

چرا که با توجه به تنوع کسب و کارها نیاز است که برای ارائه به مشتری فایلها و اطلاعات یک سی دی با طراحی متناسب با حوزه کسب و کار و برند وجود داشته باشد.

2

در گذشته بعلت عدم وجود سیستم چاپ پیشرفته و عدم امکان و دسترسی عموم به چاپ لیبل سی دی بطور مستقیم، بیشتر مواقع از لیبل سی دی که نوعی کاغذی پرینت گرفته شده بر روی کاغذ که در پشت آن چسب داشت ،استفاده میگردید. یعنی بجای چاپ مستقیم بر روی سی دی که امروزه متداول است، از طرح مورد نظرپرینت گرفته و بر روی سی دی چسبانده میشد.

ولی مشکل اینجا بود که ممکن بود کاغذ پرینت گرفته شده بطور دقیق روی سی دی نچسبد و هنگام چرخش در درایو سی دی باعث ایجاد مشکل از جمله قطعی وصلی گردد.

پس از ظهورصنعت چاپ دیجیتال که بطور مستقیم بر روی سی دی پرینت گرفته میشود، مشکل چسباندن روی سی دی به نحوی حل شد. بطوریکه دیگر در خواندن یا اجرای سی دی مشکلی بوجود نمی آید و کپی کردن حتی تعداد زیادی سی دی بسیار راحت انجام میشود. ضمن اینکه لیبل CD بطور مستقیم، از نظر اقتصادی مقرون بصرفه تر است و محصول نهایی دارای کیفیت بهتر و مشتری پسندتری خواهد داشت.

عموما چاپ لیبل سی دی بر روی کاغذهایی با جنس های مختلف از جمله کاغذ های پشت چسب دار ( مانند لیبل با روکش یووی) و یا لیبل با روکش سلفون براق انجام میگیرد. چاپ لیبل سی دی میتواند به صورتهای مختلف سفید (شیری)، شیشه ای و متالایز توسط دستگاه چاپ دیجیتال و با استفاده از جوهرهای مرغوب در ابعاد متفاوت بسته به نیاز مشتری تهیه و چاپ میگردد.

از جمله مزایای چاپ دیجیتال نسبت به چاپ های دیگر مانند سیلک و افست میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در چاپ دیجیتال نیاز به هیچ گونه خروجی مانند فیلم، زینک و شابلون و همچنین هزینه های جانبی دیگر نمیباشد.
  • چاپ دیجیتال بعلت تراکم رنگی بالا از کیفیت خوبی برخوردار است.
  • اینگونه چاپ از سرعت بالایی برخوردار است.
  • کار نهایی بسیار متنوع است و در اینگونه چاپ محدودیت تنوع وجود ندارد.
  • امکان چاپ بدون پوشش یا با پوشش سلفون و UV

3

سورن پرینتینگ، با ارائه خدمات چاپ لیبل ، با گارانتی کیفیت و زمان تحویل سریع در خدمت شما عزیزان میباشد. ضمن اینکه برای مشاهده نمونه کار میتوانید به سایت مراجعه کنید. لازم به ذکر است خدمات چاپ حتی در تعداد کم نیز امکانپذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تماس موجود با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.