کد خبر : 13322 / /
/

 

550 در اصل همان چری E5 است. این سدان کامپکت که در سال 2013 در چین عرضه شد.

 

 بر پایه چری A5 یا ام وی ام 530 ساخته شده است، این خودرو با نام ام وی ام 550 در کشورمان رونمایی شد و هم اکنون در نسخه های اتوماتیک و دستی عرضه می شود.فروش اینترنتی  لوازم یدکی ام وی ام در بازار تهران این روزها براحتی در دسترس است می توانید آن را با یک تماس درهر کجای تهران و شهرستان های دیگر تحویل بگیرید.

طراحی ظاهری و کابین

طراحی MVM 550 را می توان به دو بخش مجزا تقسیم کرد. هماهنگی خاصی بین قسمت های جلو و عقب خودرو وجود ندارد و ناهماهنگی هایی وجود دارد. جلوی خودرو به لطف خطوط صاف کاپوت، جلوپنجره کرومی بزرگ، چراغ های بزرگ جلو و گلگیرهای پف کرده، عضلانی است. قسمتی از جلوپنجره کرومی روی کاپوت قرار گرفته است که این قسمت را نسبت به سایر قسمت ها چشمگیرتر کرده است. سپر جلو طراحی ساده ای دارد که کاملا با چراغ های جلو و شیشه جلو مطابقت دارد و گلگیرهای جلو در دو طرف ورودی هوای بزرگ زیر سپر قرار گرفته اند. طراحی قسمت جلو باعث می شود خودرو بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد و با توجه به قیمت خودرو، کاملا راضی کننده به نظر می رسد.

4

 

علاوه بر نمای جانبی بسیار ساده خودرو که خود را با رینگ های 15 اینچی مزین می کند، با نگاهی گذرا به عقب خودرو، پایان ایده های طراح خودرو آشکار خواهد شد. البته نباید از یک خودروی اقتصادی در این کلاس انتظار بیشتری داشت. با این حال، طراحی نمای عقب می توانست بهتر باشد. چراغ های عقب و سپر عقب طراحی زمخت و ناشیانه ای دارند و جلوه های خاصی در آن دیده نمی شود. طراحی این بخش به تنهایی ممکن است ضعیف و قابل قبول به نظر برسد. اما عدم ارتباط بین نمای جلو و عقب، حس کسل کننده ای را به بیننده القا می کند. طراحی داخلی کابین نسبت به نمای بیرونی بسیار بهتر و به روزتر است. داشبورد با تریم معمولی مشکی و کرم، مرتب و زیبا است. دستگاه ها در جای مناسب قرار گرفته اند و از ارگونومی خوبی برخوردار هستند. میزان پلاستیک استفاده شده در کابین بیش از حد نیست و به طرز هوشمندانه ای از دید سرنشینان پنهان می شود. طراحی زیبای داخلی روزنه هایی از امید را در دل خریداران احتمالی این خودرو جوانه می زند.

مشخصات فنی ام‌وی‌ام 550

ام وی ام 550 از یک موتور 2 لیتری چهار سوپاپ خطی بهره می برد که 139 اسب بخار قدرت در 5750 دور در دقیقه و 182 نیوتن متر گشتاور در 4300 دور در دقیقه تولید می کند. وزن این سدان خانوادگی 1360 کیلوگرم است که با توجه به قدرت پیشرانه و وزن مناسب خودرو، شتاب گیری به خوبی انجام شده و قابل قبول است. البته گیربکس اتوماتیک CVT نیز در این زمینه بی تاثیر نیست; زیرا وزن نسخه اتوماتیک 50 کیلوگرم کمتر از نسخه دستی است. در کل شتاب خودرو راضی کننده و قابل قبول است. اما از قسمت فنی این خودرو نباید انتظار زیادی داشت.

این مدل از برند ام وی ام از مقاوم ترین مدل های برند ام وی ام می باشد که لوازم یدکی ام وی ام 550 به این راحتی خراب نمی شود اگر جنس متفرقه استفاده نکنید فروشگاه دیجی کار میتواند بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را تضمین دهد پس خیالی آسوده می توانید بصورت حضوری یا تلفنی کالای مورد نظرتون را تهیه کنید.

امکانات رفاهی

تجهیزات عرضه شده در ام وی ام 550 با توجه به بازه قیمتی مناسب و قابل قبولی است و می توان به این نکته اشاره کرد که بیشتر امکانات رفاهی این خودرو کم و بیش در تمامی رقبای آن وجود دارد و از این نظر خودرویی چشمگیر است. ویژگی های ام وی ام 550 شامل شیشه برقی، صفحه نمایش لمسی، سیستم صوتی 4 بلندگو با ورودی USB، کنترل کننده صدای فرمان، نمایشگر اطلاعات خودرو و سانروف برقی است که هر دو در تریم های اتوماتیک و دستی موجود هستند. با توجه به طراحی قسمت عقب خودرو و عدم دید کافی در این قسمت، دوربین دنده عقب برای این خودرو ضروری است و خوشبختانه شاهد ارائه آن و همچنین سنسور پارک در عقب خودرو هستیم. . سیستم چند رسانه ای این خودرو به صفحه نمایش 7 اینچی، بلوتوث، سیستم ناوبری و کارت خوان مجهز شده است. علاوه بر این، قابلیت اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث و اشتراک گذاری محتوای گوشی های موبایل، تبلت و .... روی صفحه نمایش خودرو از طریق رابط کاربری Mobile Mirro Link امکان پذیر است. یکی از ویژگی هایی که در آن وجود ندارد سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است که در اکثر رقبای این خودرو حتی خودروهایی در رده قیمتی زیر MVM 550 نیز وجود دارد.

ایمنی

همچنین شاهد ضعف خودروسازان چینی در حوزه مهم ایمنی هستیم. تنها دو ایربگ SRS برای راننده و سرنشین جلو وجود دارد. ترمزهای UVM 550 در تمام چرخ ها از نوع دیسکی بوده و مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع برق الکترونیکی EBD می باشد. امروزه داشتن چنین مشخصاتی در بخش ایمنی برای هر خودرویی الزامی است و نیازی به تبریک به شرکتی برای استفاده از چنین تجهیزاتی نیست. نبود حداقل 4 ایربگ و سیستم هایی مانند کنترل کشش TCS و سیستم کنترل پایداری ESP قانع کننده نیست و قطعا در انتخاب خودرو باید به این سیستم ها توجه کنیم که نقش مهمی در حفظ سلامت و ایمنی سرنشینان دارند. . . ضمناً تست ایمنی این خودرو در سازمان های تست تصادف وجود ندارد.

این روز ها دیگر دغدغه ای برای تهیه لوازم یدکی ام وی ام 550 وجود ندارد و فقط با یک تماس میتوانید تمامی لوازم مورد نظر خود را براحتی تهیه کنید یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی موجود برای خرید لوازم یدکی خودرو های چینی دیجی کار می باشد که می توانید یکساعته در سراسر تهران کالای مورد نظر خودتان را تهیه کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.