کد خبر : 14799 / /
/

 

 

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که قبل از راه‌اندازی سایت فکر افراد را درگیر کرده را می‌توان به میزان درآمد آن فروشگاه اشاره کنیم؛ زیرا اصلا تمامی هدف صاحب کار برای فعالیت در شغل، به دست آوردن درآمد کافی است. هیچ انسان عاقلی در صورت عدم درآمد مناسب، سختی‌های کار را به دوش نکشیده و اصلا آن را راه‌اندازی نمی‌کند.

فروشگاه اینترنتی هم مانند دیگر مشاغل، همین شرایط را دارد؛ چه بسا حتی فروشگاه‌های اینترنتی کمی محتاط‌تر هم باید عمل کنند.

این فروشگاه‌ها به دلیل مجازی بودن، نیاز به مهارت داشته و ریسک‎های خاص خود را هم دارد. از همین رو اگر شما هم قصد ایجاد فروشگاه اینترنتی را دارید، لازم است که درباره مسائل مربوط به درآمد و هزینه‌های آن آگاهی کامل را داشته باشید.

در این مقاله به بررسی میزان درآمد و هزینه‌های لازم برای طراحی فروشگاه اینترنتی پرداخته و در انتها آموزش طراحی سایت با پرتال را هم به شما یاد می‌دهیم. پس با ما همراه باشید.

5

هزینه‌های راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه‌های راه‌اندازی جزو آن دسته مواردی بوده که به انتخاب راه ساخت فروشگاه از نظر شما بستگی دارد. هم‌چنین این هزینه متناسب با نوع کسب‌وکار هم بوده و بنابر امکانات لازم آن ارزیابی می‌شود. اگر شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی به سراغ طراحان سایت بروید، باید هزینه‌های چند میلیونی را برای این کار کنار بگذارید.

اما اگر انتخاب شما مراجعه به فروشگاه سازها برای ساخت فروشگاه (https://www.portal.ir/website) است، کمتر از این حرف‌ها را لازم دارید. البته توجه داشته باشید که به غیر از هزینه‌های مربوط به ساخت، در مواردی دیگر مانند تولید محتوا، سئو سایت و تبلیغات هم باید هزینه‌هایی را پرداخت کنید.

درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

درآمد فروشگاه اینترنتی هم بستگی به فعالیت شما در سایت دارد؛ اما حداقل درآمدی که هر فروشگاهی باید به آن برسد را می‌توان به بیش از 10 میلیون تومان اشاره کنیم.

البته توجه کنید که برای رسیدن به این میزان درآمد باید تولید محتوای بسیار قوی داشته و سئو سایت را هم حتما رعایت کنید. هم‌چنین تلاش و پشتکار تان را هم از دست نداده و تا رسیدن به نتیجه صبور باشید. قطعا کسی که برای رشد فروشگاه خود تلاش کرده و اصولی‌تر قدم برداشته است، درآمد بهتری را هم نسبت به کسی که به طور عادی تلاش کرده، دارد.

عوامل موثر در افزایش درآمد فروشگاه اینترنتی چیست؟

قطعا با رعایت عوامل مختلفی می‌توان درآمد فروشگاه اینترنتی را از آن چیزی که بوده بیش‌تر کنید. این عوامل به شرح زیر است:

6

1.پشتیبانی تاثیرگذار و مفید

مهم‌ترین عامل در افزایش درآمد را می‌توان به پشتیبانی و رسیدگی‌های مداوم از فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم.

این پشتیبانی‌ها به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود. مثلا سرعت پاسخگویی شما به تماس‌ها و پیام‌های دریافتی تاثیر زیادی در فروش می‌گذارد؛ زیرا هیچ کسی علاقه‌ای به معطل ماندن در پشت تلفن و یا پیام نداشته و پس از گذشت مدت زمان طولانی، اصلا از خرید منصرف می‌شود.

 هم‌چنین رعایت صداقت با مشتری هم اصل اساسی در فروش بیش‌تر محصولات است. متاسفانه بسیاری از فروشندگان سودجو، با گفتن ویژگی‌های دروغین به مشتری‌ها، آن‌ها را فریب داده و اعتماد مردم را نسبت به خود از دست می‌دهند.

 از طرفی نحوه برخورد صحیح با مشتری و ارائه خدمات با بهترین لحن و گفتار هم در فروش و درآمد بیش‌تر تاثیر زیادی می‌گذارد.

2. تولید محتوا و سئو قدرتمند

مهم‌ترین قسمت فروشگاه را محتوای آن تشکیل می‌دهد. گذاشتن محتواهای دقیق صوتی، تصویری، متنی و ویدیویی تاثیر زیادی در فروش و در نتیجه درآمد بیش‌تر می‌گذارد. از طرفی سئو سایت هم برای نمایش فروشگاه به کاربران بسیار مهم است. سئو سایت چیست؟

شناسایی کلمات کلیدی و مرتبط با حوزه کاری و استفاده آن‌ها در محتواها، سئو سایت را تشکیل می‌دهد. خوشبختانه امروزه ابزارهای مختلفی برای سئو سایت وجود داشته به شما در بازدید بهتر سایتتان کمک می‌کند.

آموزش ساخت سایت

حالا به این سوال پاسخ می‌دهیم که چگونه سایت بسازیم؟ با مقایسه هزینه و درآمدهای فروشگاه اینترنتی، اکثر افراد خیالشان از بابت درآمد راحت شده و ترسشان از تاسیس فروشگاه اینترنتی می‌ریزد. اما چالش بعدی برای افراد تازه کار، نحوه ساخت سایت است.

خوشبختانه تیم پرتال این دلواپسی را هم به راحتی برطرف می‌کند؛ چرا که با وجود فروشگاه ساز پرتال با قالب سایت آماده در کوتاه‌ترین زمان فروشگاه اینترنتی حاضر و آماده در اختیارتان قرار می‌گیرد. پرتال از قبل قالب‌های متفاوتی را طراحی کرده و برای هر نوع کسب‌وکاری برنامه‌های خاص خود را دارد.

7

راه استفاده از پرتال به قدری آسان بوده که تنها با داشتن اطلاعات جزئی از کسب و کار انجام می‌شود. هم‌چنین پرتال تعرفه طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و هزینه‌هایتان را هم خیلی زیاد نمی‌کند.

پرتال امکان استفاده رایگان به مدت هفت روز از فروشگاه را برای شما فراهم کرده و پس از جلب رضایت تان هزینه را دریافت می‌کند. شما می‌توانید برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود، به وب‌سایت پرتال مراجعه کرده و یا با شماره 02163404 داخلی 2 تماس بگیرید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.