کد خبر : 14956 / /
/

 

 

زمانی که صحبت از خرید نگهدارنده موبایل می کنیم می بایست به چند نکته دقت کنید. در سال های اخیر شاهد پیشرفت تکنولوژی در زمینه گجت ها و اپلیکیشن های گوناگونی هستیم که می توانند با گوشی موبایل در راستای کمک به بشریت انجام وظیفه کنند و هر روز شاهد این هستیم که نرم افزارها و اپلیکیشن های گوناگونی که قابلیت استفاده بر روی گوشی موبایل را دارند به بانک های اطلاعاتی جهانی افزوده می شوند.

استفاده از گوشی موبایل امری جدایی ناپذیر از انسان های امروزی است و باعث شده است تا در کنار آن ابزارهای متفاوتی نیز برای استفاده آسانتر از گوشی موبایل طراحی، تولید و به بازار روانه شوند. یکی از محصولاتی که برای استفاده از گوشی موبایل در داخل خودرو می تواند کمک شایانی به شما کند نگهدارنده موبایل ماشین است.

با توجه به اینکه در سال‌های اخیر شاهد رشد جمعیت و بزرگ شدن شهرها هستیم در همین راستا شاهد به وجود آمدن نرم افزار های متفاوت برای مسیریابی هستیم. این نرم افزارها با نصب بر روی گوشی های موبایل توانسته اند گوشیهای موبایل را به یک ابزار پر قدرت برای مسیریابی تبدیل کنند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که از گوشی موبایل خود برای مسیریابی در داخل خودرو استفاده می کنید حتماً می بایست از نگهدارنده گوشی موبایل یا هولدر موبایل بهره مند شوید تا با استفاده از گوشی موبایل در داخل خودرو به صورت مسیریاب، مسیر را برای شما ساده تر کند.

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم اکنون می بایست نوع هولدر مناسب خود را انتخاب کنید. در ادامه چند نوع هولدر موبایل مناسب که می توانند به شما کمک کنند تا به بهترین شکل ممکن از گوشی موبایل خود در داخل خودرو استفاده کنید معرفی خواهیم کرد.

هولدر موبایل گیره ای

یکی از مرسوم ترین انواع هولدر موبایل ماشین، هولدر موبایل گیره ای یا هولدر دریچه کولر ماشین است. این نوع هولدر ها بر روی پشت خود دارای گیره مخصوصی هستند که می‌توانند بر روی دریچه کولر ماشین متصل شوند و در قسمت مقابل دارای پایه های نگهدارنده برای نگه داشتن گوشی موبایل در داخل خودرو هستند. مزیت این نوع هولدر در این است که به راحتی قابل نصب هستند و دید فضای جلویی خودرو را به هیچ عنوان کور نمیکنند. ولی معایب و مشکل این نوع هولدر ها این است که در فصل سرما و گرما جلوی باد گرم و خنک دریچه کولر و بخاری را خواهند گرفت و در صورتیکه گرمای بیش از حد به گوشی موبایل وارد شود ممکن است آسیب‌های جدی به گوشی موبایل و یا باتری آن وارد شود.

2

هولدر موبایل مکنده

نوع دیگری از هولدر ها، هولدر های موبایل مکنده هستند. این مورد را می توانید به راحتی بر روی شیشه جلو و یا بر روی داشبورد با استفاده از گیره مخصوصی که دارند و به صورت بادکش قرار دهید. بر روی این نوع هولدر ها از نوعی بادکش با قابلیت ساکشن کاپ استفاده می شود که باعث می شود این هولدر به خوبی بر روی قسمتهای مختلف قرار بگیرد. استفاده از این نوع نگهدارنده ها باعث می شود تا قسمتی از دید راننده مختل شود که البته قابل توجه نیست ولی در مقابل این قابلیت را به کاربر می دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی به راحتی بتواند این هولدر را به قسمت های مختلف جابجا کند.

هولدر موبایل چسبی

نوع دیگری از هولدرهای نگهدارنده موبایل خودرو که با نام هولدر موبایل چسبی شناخته می شوند دارای چسبی قوی بر روی پنل پشتی هستند که می توانند بر روی داشبورد یا شیشه به راحتی قرار بگیرند. مزیت این هولدرها این است که خیال شما را از بابت محکم بودن پایه هولدر و خطر افتادن گوشی موبایل کاملاً راحت میکند. ولی مشکل این هولدرها در این است که با چسباندن آنها بر روی داشبورد و یا شیشه جلویی دیگر قابلیت جابجایی را نخواهند داشت و در صورتی که بخواهید آنها را جدا کنید ممکن است جای چسب بر روی شیشه و یا داشبورد باقی بماند.

هولدر موبایل مغناطیسی

نوع دیگری از هولدر های موبایل که به هولدرهای مغناطیسی موبایل معروف هستند ترکیبی از هولدرهای مکنده و مغناطیسی هستند. این هولدر ها برای اتصال به قسمت های مختلف خودرو از مکنده مخصوص ساکشن دار استفاده می کنند و به راحتی می توانند بر روی قسمت های مختلف قرار بگیرند. تفاوت این هولدرها در قسمت نگهدارنده گوشی موبایل است که دارای مغناطیس و آهنربای بسیار قدرتمند است که می تواند بدون هیچ گونه آسیبی گوشی موبایل را بر روی خود نگه دارد.

معمولاً در این هولدر ها شاهد این هستیم که از یک ورق نازک فلزی برای اتصال به گوشی موبایل و سپس اتصال به هولدر مغناطیسی مربوطه استفاده می شود و باعث می شود تا هنگام استفاده گوشی موبایل در داخل خودرو به راحتی بتوانید گوشی را بر روی هولدر قرار دهید و یا از آن جدا کنید. این نکته را مد نظر داشته باشید که قابلیت مغناطیسی این هولدرها هیچ آسیبی به گوشی موبایل وارد نخواهد کرد.

3

بهترین نگهدارنده گوشی موبایل کدام است؟

 

برای پاسخ به این سوال که بهترین نوع هولدر موبایل کدام است می بایست ابتدا به نیاز خود برای داشتن هولدر موبایل دقت کنید. اگر بعنوان مثال برای شما مهم باشد که هولدر مربوطه قابلیت اتصال به شیشه را داشته باشد و یا قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را داشته باشد می توانید از انواع هولدر موبایل مغناطیسی و یا مکنده استفاده کنید.

در چند سال اخیر شاهد این هستیم که هولدر های بسیار متنوع و در ابعاد و کیفیت های متنوعی به بازار عرضه شده اند و شما می بایست با مقایسه آنها با یکدیگر و بسته به نیاز خود و خودرویی که می‌خواهید از آن استفاده کنید بهترین نوع هولدر موبایل را انتخاب کنید تا بتوانید نیازتان را بابت هولدر موبایل کاملا برطرف کنید.

پس این که بگوییم بهترین نوع هولدر موبایل کدام است کاملاً سلیقه ای است ولی از نظر تیم فروشگاه تک خرید تمامی نگهدارنده های موبایل می توانند در صورتی که کیفیت لازم را داشته باشند برای نگهداری گوشی موبایل در داخل خودرو مورد استفاده قرار بگیرند.

هولدر موبایل را از کجا تهیه کنیم؟

چنانچه قصد خرید نگهدارنده موبایل خودرو را دارید می توانید با کمی جستجو در اینترنت فروشگاه های متنوعی را نظیر فروشگاه تک خرید، دیجی کالا، جانبی، تکنوسان و دیگر فروشگاه ها را مشاهده کنید که انواع مختلفی از هولدر های موبایل را برای فروش عرضه می کنند. در فروشگاه اینترنتی تک خرید شما می توانید بهترین انواع نگهدارنده های موبایل خودرو را برای خرید مشاهده، بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید کنید. فروشگاه تک خرید انواع هولدر موبایل را مورد تست و بررسی قرار می دهد و با بیان مزیت های و معایب هر کدام شما را در خرید بهترین نوع نگهدارنده موبایل راهنمایی خواهد کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.