کد خبر : 15050 / /
/

 

با سگ بامزه و دوست‌داشتنی ژاپنی که از چهره بانمک آن برای بسیاری از میم‌های اینترنتی استفاده می‌شود، آشنا شوید. این سگ که «شیبا اینو» نام دارد، یک حیوان ژاپنی و البته نماد اصلی یکی از جنجالی‌ترین ارزهای دیجیتال دنیای کریپتوکارنسی محسوب می‌شود که سروصدهای بسیاری به پا کرده است. آینده شیبا و پیشبینی قیمت آن همیشه با تناقضاتی بسیار همراه بوده است. این ارز دیجیتال از آن بابت جنجالی است که گمانه‌زنی‌های متعدد و متفاوتی در مورد قیمت و ارزش آن در بازار ارزهای دیجیتال به گوش می‌رسد.

اگر شما هم به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اید، حتماً در مورد آینده شیبا و شایعاتی که در مورد بالا و پایین شدن قیمت آن وجود دارد، چیزهایی شنیده‌اید. برای مثال احتمالاً بارها پیش آمده است که از این ارز دیجیتال به عنوان رقیب بیت کوین یا مستعدترین ارز دیجیتال جهان یاد شده است؛ اما این حرف‌ها در مورد روند قیمتی شیبا تا چه اندازه واقعی هستند؟ با ما همراه باشید تا به سراغ یکی از جالب‌ترین ارزهای دیجیتال برویم.

آینده شیبا به عنوان یک میم کوین چیست؟

آیا در مورد میم کوین‌ها چیزی می‌دانید؟ برای این که درک بهتری از میم کوین (mem coin) داشته باشید، لازم است که بدانید، یک میم یا meme دقیقاً چه چیزی است. اگر به یاد داشته باشید، کاربران دنیای مجازی برای شوخی کردن با یک رخداد یا اتفاق عجیب، از عکس‌های جالب و بامزه‌ای استفاده می‌کنند. برای مثال، شما عکس همین سگ بامزه و دوست‌داشتنی شیبا اینو را بارها در محیط‌های اینستاگرام یا شبکه‌های دیگر دیده‌اید و به واسطه متنی که همراه آن بوده، لبخند زده‌اید. میم کوین‌ها هم دقیقاً به این دلیل با این عنوان نامگذاری شده‌اند، چون از یکی از همان نمادهای meme در دنیای مجازی الهام گرفته‌اند.

ارز دیجیتال شیبا هم یک میم کوین است و جالب است بدانید که نماد آن یعنی همین سگ شیبا اینو با نماد ارز دیجیتال دوج کوین یکسان است؛ به عبارت ساده‌تر هر دو ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا از یک نماد برای نشان دادن خود استفاده می‌کنند. برای آگاهی از آینده شیبا باید بدانید که این ارز دیجیتال دقیقاً بر چه مبنایی استوار شده است. شیبا یک توکن از نوع ERC20 مبتنی بر شبکه بلاک چین اتریوم است؛ لذا این ارز دیجیتال اضلاً شبکه بلاک چین اختصاصی ندارد و تنها به عنوان یکی از چندین توکن حاضر در اتریوم، ایجاد شده است.

شیبا اینو از جمله ارزهای دیجیتال بود که رشد یکباره و ناگهانی قیمت را در دنیای کریپتوکارنسی تجربه کرد. بسیاری از کاربران و معامله‌گرانی که معاملات خود را با شیبا اینو آغاز کردند، به ثروت‌های قابل توجهی دست یافتند و توانستند در مدت‌زمان بسیار کوتاهی به سودآوری قابل توجهی برسند. زمانی که این توکن در یکم اوت سال 2021 یعنی حوالی یازدهم مرداد سال 1399 عرضه شد، قیمت آن تنها برابر با 0.00000000051 دلار بود. این قیمت به آن معنا بود که اگر شما چند دلار داشتید، می‌توانستید چندین‌هزار یا چندین‌میلیون واحد شیبا خریداری کنید؛ کما این که هنوز هم می‌توانید با در دست داشتن چند دلار یا چند هزار تومان، چندین واحد SHIB (نماد ارز دیجیتال شیبا اینو) خریداری کنید.

ارزی برای تمامی اقشار جامعه؟

2

وقتی در محافل ارزهای دیجیتال و دنیای کریپتوکارنسی از آینده شیبا صحبت می‌شود، بسیاری از کاربران و معامله‌گران از این ارز دیجیتال به عنوان «ارز فقرا» یا «ارزی برای تمامی اقشار جامعه» یاد می‌کنند؛ اما این حرف‌ها و عناوین دقیقاً به چه معناست؟ داستان اینجاست که ارز دیجیتال شیبا به دلیل عدم برخورداری از پیچیدگی‌های خاص به عنوان یک ارز دیجیتال خودمانی شناخته می‌شود. به عبارت ساده‌تر شیبا اینو اصلاً از آن دسته ارزهای دیجیتال نیست که فقط در اختیار یک قشر یا طبقه خاص قرار بگیرد. از این جهات، آینده شیبا با توجه به قابلیت‌های خاصی که برای همه اقشار ارائه می‌کند، درخشان است.

ممکن است که بعضی از معامله‌گران و کاربران دنیای کریپتوکارنسی از این ارز دیجیتال به عنوان ناجی شبکه‌های بلاک چین یاد کنند یا آن را به عنوان یک حلال برای مشکلات موجود در دنیای کریپتوکارنسی جلوه دهند؛ واقعیت این است که ارز دیجیتال شیبا اصلاً یک منجی نیست و تنها به عنوان ارز دیجیتال کاربردی و مفیدی محسوب میشود که به دلیل برخورداری از قیمت پایین و آینده نسبتاً درخشان می‌توان روی آن و سودآوری قابل توجهی که دارد، حساب باز کرد.

آیا تضمینی برای آینده شیبا وجود دارد؟

بیایید به صورت واقع‌بینانه به آینده شیبا نگاهی داشته باشیم. همان‌طور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، در ابتدای شروع به کار ارز دیجیتال شیبا، قیمت آن حتی به یک دلار هم نرسید! این روند قیمتی شیبا حتی در دوران اوج آن که بسیاری از معامله‌گران به سمت خریدن آن هجوم برده بودند هم به سمت یک دلار میل نکرد. همین دلیل باعث شد که بسیاری از کاربران به دلیل ارزان‌قیمت بودن این ارز دیجیتال به سمت آن بروند و حجم بالایی از آن را در کیف پول‌های دیجیتالی خودشان ذخیره کنند. این قضیه باعث شد که تقاضا برای خریدن شیبا اینو بسیار بالا بروند و افزایش تقاضا، افزایش قیمت را هم در پی داشت.

در حال حاضر قیمت هر واحد شیبا اینو برابر با 0.00002657 دلار است؛ این قیمت با احتساب دلار 25 هزار تومانی برابر با 0.700 تومان است! با همه این اوصاف و با در نظر گرفتن قیمت شیبا شما به عنوان یک تریدر در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توانید حجم قابل توجهی از ارز دیجیتال شیبا اینو را خریداری و روی یک سرمایه‌گذاری سودآور تکیه کنید.

مروری کوتاه بر تاریخچه قیمتی شیبا

3

روند افزایشی SHIB نشان می‌دهد که آینده شیبا با سودآوری قابل توجهی همراه خواهد بود در حال حاضر، رشد ارز دیجیتال شیبا با صعود چند پله‌ای نسبت یه چندماه اخیر و افزایش قیمت برابر با 3.24 درصدی نشانگر آن است که این روند افزایش ادامه‌دار خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که شیبا ایو در مقایسه با ارز دیجیتال تتر هم روند افزایشی داشته است و در حال حاضر حدود 00002606 تتر به فروش می‌رسد؛ این بخش از افزایش قیمت SHIB هم یک روند صعودی با سودآوری 0.62 درصدی را نشان می‌دهد. با همه این اوصاف و با در نظر گرفتن تمامی شرایطی که برای این ارز دیجیتال به وجود آمده است، آینده شیبا عموماً با افزایش قیمت روزافزون و افزایش وحشتناک تقاضا روبه‌رو خواهد شد.

شما هم طرفدار این ارز هستید؟

ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) از جمله ارزهای دیجیتال جنجالی و ارزان‌قیمت است که عموماً به عنوان یک میم کوین (meme coin) شناخته می‌شود. بسیاری از کاربران، این ارز دیجیتال را رقیبی برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر مثل دوج کوین ارزیابی می‌کنند؛ در صورتی که عملاً این‌طور نیست و شیبا در حال طی کردن روند سودآوری خود است. برای درک بهتر از آینده شیبا و روند افزایشی قیمت آن باید از جداول آپدیت‌شده‌ای استفاده کرد که نمونه‌ای از آن‌ها را در قالب متن همین مقاله گردآوری شده است.

در این مطلب سعی شد که روند قیمتی شیبا و تمامی نکات مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهیم تا هیچ نکته‌ای در ابهام باقی نماند. در ضمن، لازم است، ادآور شویم که شیبا در حال حاضر ارزان‌قیمت‌ترین ارز دیجیتال در بین سایر ارزهای موجود در دنیای کریپتوکارنسی است و می‌توان روی سرمایه‌گذاری سودآور آن حساب ویژه‌ای باز کرد. برای اطلاع از آینده شیبا کافی است که روند افزایش قیمت آن را در چندماه گذشته مورد تجزی و تحلیل قرار دهید و درصدهای سودآوری آن را نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر زیر ذره‌بین ببرید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.