کد خبر : 15629 / /
/

 

ایرانیان از گذشته تا به امروز به داشتن علاقه خاصی به وطن که آن را عرق ملی( به معنای حس وطن پرستی و شور و هیجان مربوط به آن) می نامند، افتخار می کنند، تیم فوتبال ملی ایران همواره از این علاقه خاص قلبی ایرانیان بهره مند است به طوری که لباس تیم ملی همواره مورد توجه طرفداران تیم ملی قرار دارد، در همین راستا در این مقاله، روش های تهیه و خرید لباس تیم ملی ایران مورد بررسی قرار گرفته شده است.

■ تیم ملی ایران را بیشتر بشناسید!

تیم ملی فوتبال ایران یک تیم فوتبال بین المللی می باشد که زیر نظر فدراسیون فوتبال ایران فعالیت های ورزشی خود را انجام می دهد.

کلیه رده های تیم ملی فوتبال ایران( نونهالان، جوانان، بزرگسالان) در مرکز ملی فوتبال ایران تمرین های آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات بین المللی انجام می دهند.

اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در سال 1320 در مقابل افغانستان با تساوی انجام شد.

از سال 1353 تا کنون بازی های بین المللی تیم فوتبال ملی ایران در ورزشگاه آزادی واقع در تهران انجام می شود.

تیم ملی قدرتمند ایران سه بار قهرمان جام ملت های آسیا شده است( 1974 میلادی در تهران، 1990 پکن و 1998 بانکوک).

طرفداران بسیار علاقمند به تیم ملی ایران در کلیه بازی های رسمی و غیر رسمی این تیم پرافتخار، لباس سفید رنگ ( لباس اول) و لباس قرمز رنگ( لباس دوم) تیم ملی را بر تن می کردند به طوری که در اکثر بازی های تیم ملی، با پوشیدن لباس تیم ملی توسط تماشاگران استادیوم به صورت یکپارچه به رنگ سفید یا قرمز تبدیل می شد که این خود شور و هیجانی زیادی به بازیکنان تیم ملی جهت بازی بهتر تزریق می کرد.

چطور لباس تیم ملی ایران را به صورت اینترنتی خریداری کنیم؟

خرید اینترنتی محصولات مختلف به دلیل مزیت های فراوان این نوع خرید( عدم نیاز به رفت و آمد، هزینه کمتر، دریافت محصول درب منزل و...)، بیش از پیش مورد استقبال قرار دارد، از این رو علاقه مندان به خرید لباس تیم ملی ایران به راحتی می توانند از سایت فروشگاهی برادران اسپرت که توسط برادران محمدی مدیریت می شود، لباس دوست داشتنی تیم ملی ایران را خریداری کنند.

8

خرید لباس تیم ملی ایران از سایت برادران اسپرت چگونه است؟

از آنجا که سایت ورزشی برادران اسپرت به عرضه محصولات متنوعی نظیر؛ تیشرت، شورت، جوراب، ست کامل، لباس اورجینال، لباس ارزان تیم ملی اقدام کرده است، لذا در ابتدا خریدار باید نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

پس از انتخاب نوع محصول، بع دلیل تنوع در کیفیت جنس پارچه لباس ها، باید از بین کیفیت های مختلف لباس، کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کند.

در این مرحله سایز لباس انتخابی( S-M- L- XL- XXL-XXXL)  برای کلیه رده های سنی باید تعیین شود.

اگر خریدار مایل به درج نام یا شماره بازیکن خاصی است، باید این نوع سفارش سازی لباس نیز تعیین شود، در سایت برادران اسپرت با دریافت هزینه مناسبی امکان درج نام خریدار نیز بر روی لباس تیم ملی وجود دارد.

در نهایت با تعیین کلیه موارد اشاره شده، قیمت نهایی لباس تعیین و با پرداخت هزینه آن به صورت کارت به کارت، محصول درب منزل خریدار با ارسال رایگان تحویل داده خواهد شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.