کد خبر : 15644 / /
/

 

آیفون تصویری وای فای دار سیماران  یکی از بزرگترین تحول های ایجاد شده در صنعت تولید دربازکن های تصویری در ایران است. این محصول خاص و منحصر به فرد با ایجاد یک تکنولوژی پیشرفته برای مشتریان ، از سایر تولیدکنندگان در این زمینه پیشی گرفت.

 شرکت سیماران به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده دربازکن تصویری در ایران اقدام به قرار دادن یک تکنولوژی خاص و به روز بر روی محصولات 4.3 اینچی و 7 اینچی خود نمود ، این امکان با استفاده از وای فای موجود در محل نصب مانیتور آیفون تصویری وای فای دار سیماران و از طریق نرم افزار مخصوص ( اندروید و ios) تصاویر مراجعه کننده را بر روی تلفن همراع شما منتقل می کند و می توانید با مراجعه کننده صحبت نمایید و حتی درب را برای او باز نمایید.

به نوعی یک دوربین نظارتی برای ورودی منزل دائم در جیب شما خواهد بود.

این امکان بر روی مانیتور های 4.3 و 7 اینچی آیفون تصویری سیماران قرار گرفته است. مانیتور آیفون تصویری 4.3 اینچی واب فای دار سیماران مدل HS43M100W دارای دکمه های لمسی ، با قابلیت حافظه داخلی عکس و فیلم با امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها و بازکردن درب پارکینگ ، به دلیل صفحه نمایش کوچک تر قیمت مقرون به صرفه تری دارد.

در کنار مانیتور 4.3 اینچی وای فای دار سیماران ، مانیتور آیفون تصویری 7 اینچ تمام لمسی وای فای دار سیماران نیز به وای فای مجهز شده است، این مانیتور با مدل HS78M100W در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی دارد و تمامی قابلیت های مجود در مدل 4.3 اینچی در این مدل نیز قرار گرفته است.

2

آیفون تصویری وای فای دار سیماران مناسب چه کسانی است؟

می توان گفت با گسترش تکنولوژی های روز به سمت موبایل های همراه ، این محصول دربازکن تصویری سیماران مناسب تمامی افرادی است که قصد خرید آیفون تصویری برای منزل خود را دارند. این امکان حتی برای شرکت های خصوصی و دولتی و بسیاری از دیگر اماکن غیر مسکونی نیز کاربرد دارد.

به علاوه به دلیل قیمت مناسب این مانیتور ها در مقایسه با رقبا ، می توان گفت صرف هزینه اندک بیشتر برای به دست آوردن این تکنولوژی بسیار جذاب مقرون به صرفه است.

آیفون تصویری سیماران به دلیل کیفیت بالا و توجه دائم به نیاز های خریداران از پیشگامان تولید دربازکن های تصویری است.

3

دربازکن های تصویری سیماران با بهره گیری از گارانتی 30 ماهه سراسر کشور توانسته اند اعتماد و رضایت 97 درصدی مشتریان را به خود جلب نمایند.

فروشگاه دورفون به عنوان نمایندگی فروش آیفون تصویری سیماران و قبا تکیه بر سابقه دو دهه فعالیت در زمینه انواع دربازکن های تصویری ، آیفون تصویری وای فای دار سیماران را بهترین انتخاب برای استفاده از بهترین و بروزترین امکانات می داند و این محصول را به دلیل کارکرد فوق العاده آن تضمین می نماید.

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.